Endelig fredag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Det laver ned på Nærsnes. Helt hvitt på bakken. Inne er det godt og varmt. Bare litt lesing på programmet. Kanskje en tur til frisøren utpå dagen. Det blir noe godt i glasset til middagen. En Laphroaig etterpå. Eller en Braastad XO. Eller en Ca' del Baio Grappa di Barbaresco.
Ha en fin dag!

...fra og med i dag er jeg egentlig alkoholfri, med tanke på at kona skal føde snart)

Ta taxi.

Null grader og pissregn her i Alpharetta .. forhaapendtligvis har det ikke frosset ute.. Da kan det bli morro naar jeg skal ut og kjoere om en halvtimes tid.

Det er helg! Endelig! Klokken blir ikke halv fire fort nok idag ....

Etter en lang natt på Gardermoen kom jeg meg hjem til slutt. Skulle egentlig reist med 2150 flyet, men det ble jo selvfølgelig kansellert pga været. Neste fly, 2320 var først utsatt til kl 0130, men ble så til 0245. Var hjemme 0430 og da er det ikke spesielt morsomt å gå på jobb etter 4 timers søvn. I dag blir det tidlig ettermiddag, og jeg hører allerede nå at senga mi roper på meg!

Godt det er helg!!

BF:cool2

Så er det til BGO klokken 15:00! :)
Ha en bedre dag folkens!

Lykke til, håper du kommer deg med denne fredagen ;)

Snø anyone? Bråvåkner en halvtime før jeg må være på jobb (13:00 er en slags siste frist for å være på plass..), og bilen hadde snø over seg.. morro..

Var uansett ikke så ille som fryktet, og jeg var på jobben 5 over, etter et pit-stop på Statoil.. Arbeidsdagen ser foreløpig ut til å bli grei, bortsett fra at bilen fra ARN er et par timer forsinket.. Sånt lukter det overtid og Peppes av ;)

Ønsker alle en god fredag :)

God ettermiddag, da er dagens arbeidsøkt avsluttet. Ble litt hektiskt, men alt gikk bra i dag og. Har da også bestemt meg for hvilken arbeidsgiver jeg skal ha fremover, og det ble ikke de grønnkledde. Tilbudet fra den siden var mellom latterlig og forkastelig.... Så da er den saken avklart. Og for å være helt ærlig, så er jeg ganske fornøyd. Så da kan jeg ta helg med god samvittiget.
Kanskje jeg skulle ta en titt i skapet med det rare i, og se om det er noe spennende som kan drikkes der. Ble nesten litt oppmuntret av resten av god morgen tråden.

Vel en god helg ønskes til alle

S

Back