Endelig fredag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgen... Hovedstaden er mild og dagen er litt over 2 timer lysere. I dag blir det litt kontorarbeid - så underskrift på en av årets største kontrakter før det blir en forholdsvis tidlig ettermiddag. Ha en strålende fredag!!!

God morgen fra nord også.. man har klart å kreke seg på jobb tidlig selvom man egentlig har fri.. *gjeeeeeeeesp* starter jo dagen bra med en stk kanselering.. Håper det blir bedre utover dagen og at flyan kommer og går som normalt :)

God fredag fra et lettere forblåst Asker.
Ny dag hjemme med Prinsessen, som hadde nesten 40 i feber (men var ellers i god form), så det blir nok en dag i heimen med pesikos, DVD (ny Ole Brumm-film er kjøpt inn), kakao og en og annen tur til laptopen...før det blir de siste øl på en god stund sammen med gode venner i kveld (fra og med i dag er jeg egentlig alkoholfri, med tanke på at kona skal føde snart)

Ahh, deilig. Då er det snart helg :) Ha ein snørik dag alle saman, for i Bergen er det masse snø no, sjølv om det er høg temp og den smelter snart..... Så lenge det varer :)

Lurer på om vi skal bli "gravide" - hadde hatt godt av en måned uten alkohol...

En måned uten alkohol? Du kan få låne kundekretsen min... men noe får meg til å tro at måneden etter det kansje vil inneholde MYE alkohol. :p

Men i dag er det første i en måned, og hva betyr det? Fakturerings-knappen! :D

-A

Digg! Endelig fredag, de store stygge prosjektene er i boks, så nå går alt på skinner.

Noen timer til, så er det ut på tur ;)

God trøndermorgen :D

Så var det fredag, deilig det. Ser ut som en rolig dag idag. Teller ned til Seminar i morra, noe som betyr spenning og nyttig info. Det blir gjerne noe godt i glasset utover kvelden også ;) ;)

Trondheim melder om 3+ og snøvær.Blir vel verre utover dagen har jeg skjønt.....

Ha en strålende dag folkens og GOD HELG !!! :nor :nor :nor

God fredag allesammen!

Ingen spesielle planer for arbeidsfredagen, men det ser ut som om jeg blir alene på kontoret i dag grunnet sykdom. Helgen står i idrettens tegn. Først skal det holdes dommerkurs på lørdag og søndag og så avslutter vi søndagen (eller påbegynner mandagen) med et av årets høydepunkter - Det er Super Bowl folkens! http://www.nfl.com/superbowl

En måned uten alkohol? Du kan få låne kundekretsen min... men noe får meg til å tro at måneden etter det kansje vil inneholde MYE alkohol. :p

-A

det ligger en flaske Möet og venter!:nor

och även här i Uppsala där den unge Savipix för närvarande befinner sig gick kvällen i alkoholens tecken. Efter en konsert i domkyrkan där det sjöngs både Robbie Williams, Queen och Pink Floyd bracks det både Moet och vin. Staden bjuder på -1 grad och ett märkligt lugn efter den storm som drog genom landet i natt.

Vi får se vad dagen bringar. Nu skall jag ta itu med lite kökssysslor innan mademoiselle kommer hem vid lunch.

Ha en fin avslutning på veckan.

God fredag, ja!
Dagen begynner flott med en oppgang på nesten 2% og index'en er igjen over 400poeng på Oslo Børs! :D

På jobb har min gode kollega Kristian og jeg tatt av ett flap-horn på ene -80'en vår,
og skal etter lunsj presse ut ene lageret - før vi skal begynne med en del småsnag.

Så er det til BGO klokken 15:00! :)

Ha en bedre dag folkens!

God morgen fra København. Var relativt grådig på bryggerivarene igår så går litt tregt her akurat nå. For se hva dagen bringer men man skal ikke utelukke at det blir en bytur ikveld også. Ha en fin dag

God morgen fra nord også.. man har klart å kreke seg på jobb tidlig selvom man egentlig har fri.. *gjeeeeeeeesp* starter jo dagen bra med en stk kanselering.. Håper det blir bedre utover dagen og at flyan kommer og går som normalt :)

Sikkert litt for tidleg, sidan de ikkje greier å sende rett delaykode på wf930?:p

God Fredags morgen fra Bergen
I dag er det planleggigsdag på skolen så da er det fri...hippi:D
Ellers ikke store planer for dagen...men blir sikkert en tur opp til noen kompiser
Ha en god dag alle sammen;)

God dag Fra Lilletorget. I skrivende stund snør det noe vanvittig her - rene hvite veggen. Om et par timer blir det å rusle over gata for noen fredagspils. Mon tro om det ikke kan vanke en liten fredagswhisky også, i dette været.

God dag Fra Lilletorget. I skrivende stund snør det noe vanvittig her - rene hvite veggen. Om et par timer blir det å rusle over gata for noen fredagspils. Mon tro om det ikke kan vanke en liten fredagswhisky også, i dette været.

Ha, glimrende vær for en fredagswhsky, spør du meg!

Jeg får ungene på besøk i ettermiddag, og i morgen står Tryvann for tur. Det kan bli bra, sånn som det snør i byen akkurat nå.

God formiddag fra lesesalen i Bergen. I går kveld og i dag tidlig var Bergen helt hvit - det kom masse snø i går! Ikke ofte det skjer her i byen, nei. Ha en flott dag!

Back