Endelig fredag! God morgen!

Wingman

ScanFlyer Blue
Da var det på tide med en ny dag på jobb over skyene! Det blir ikke mye bedre enn dette!
God morgen!

God Morgen fra nord også.. Lett snø i lufta når man stod opp i morrest, men ser ut som at sol prøver å titte fram nå da :)

Glad fredag og endelig helg... Men først skal det jobbes både på kontoret og ute hos kunder. Hovedstaden er kjølig og overskyet...men i koppen er det en sterk og god Lungo fra Nespresso. Ha en god fredag og en enda bedre helg!

God fredag morgen fra Osl..
Kaffe på kanna og noen kornmo skal nok lette på trykket, fra en ellers så grå morgen..

Endelig fredag etter en hektisk uke! Nå venter en rolig helg med noe indretjeneste, samt dugnad hvis jeg føler for det. Have a nice day!

God morgen

En litt treigere start en ellers. Straks på vei til OSL hvor det skal holdes kurs i Altea.
Grått og kjølig ute, lyspunktet er at det er fredag.

Ha en trivelig dag.

S

God morgen - her er dagen preget av møter, første går av stabelen om en halv time, og så glir man over i et lunsjmøte etter det. Bare å komme seg avgårde til sentrum. Han en fin fredag alle sammen!

God kveld fra Palm Springs. Had akurat dyttet I meg en halv okse, og kulern med en Anchor Steam Beer for det er tid for aa ta kvelden. Imorgen tidlig settes kursen mot kysten og Santa Barbara. God natt fra Vesten

Buenos dias fra Gran Canaria :) Blir nok en solfylt dag med 30+, soling og bading, men først en eksamen i Samfunnsøkonomi 2 :) Bien fin de semana a todos ;)

TGIF!

Og forøvrig god morgen fra Buffetten på SuperSpeed 1. Full båt i dag så det er god butikk tydeligvis! Nå bærer det til DK for å forberede et sandvolley arrangement som vi skal ha i morgen. Hjem igjen i morgen kveld. Dårlig med poeng for en slik tur, forresten. Men nok øl i allefall! hehe!

Fortsatt fin fredag!

BF:cool2

God fredag morgen. Sola er i ferd med å ta over himmelen over Oslo, jeg er på kontoret med espresso i koppen og allerede i gang med dagens gjøremål, oppdatering på Forum er aller først :p

Fin helg på gang, ha en god weekend alle sammen!

God morgen fra hovedstaden! Innsjekk for helgens lille utflukt om noen få timer. Ser ut som det faktisk blir 2 "live"-rapporter her på forumet gjennom helgen (Martin + meg selv), så det kan jo bli interessant :)

Ha en fin fredag og en god helg!

God fredag formiddag! =)
En flott dag i KRS i dag, og det er siste dag og graduering fra LSK. =)
Flyr så med SK til BGO senere i dag, før det er fri i 9 dager. :)

Ha en super dag folkens! =)

Glad fredag og gratulerer med dagen, Danmark.
I dag feirer vi som er igjen på HQ i STO at det er "Danskefri dag"(LOL) på kontoret da alle danskene har fri i dag pga nasjonaldagen. I morgen feier svenskene - og ettersom det er "rød dag" i morgen er det halv dag i dag (man MÅ jo elske svenske arbeidstidsregler) så det kan se ut til å bli en litt tidligere retur til heimen i dag - det blir IKKE 499!
For en gangs skyld må jeg sjekke inn bags i dag, ettersom det blir en liten pause i pendlerlivet i sommer, så da var det bare å rydde kåken så en danske kan overta på mandag. Ha en framifrå helg!

God formiddag fra WIAS HQ, sola stråler ned mot oss og humøret er på topp. Om det er fordi det er fredag eller fordi jeg stikker ned til Mallorca i morgen er uvisst. Begge deler er helt okay :cool:

Ha en bedre dag godt folk!

E!

God fredag fra Maura!

Her har man akkurat kommet seg opp, og fått i seg et par speilegg, før en snart er på vei til OSL. Mer om det i et annet underforum.

God fredag ønskes alle :)

Asker kan melde om 15 grader og overskyet. Siste finpussen til muntlig eksamen i dag, skal opp i eksamen klokka 10:35 i samfunnsfag og temaet er den kalde krigen :)

God fredag og god helg :up:

Asker kan melde om 15 grader og overskyet. Siste finpussen til muntlig eksamen i dag, skal opp i eksamen klokka 10:35 i samfunnsfag og temaet er den kalde krigen :)

God fredag og god helg :up:

det ville jeg heller hatt

Back