Heisann fra Forus. I gang med ukas siste arbeidsinnsats. Utover det har man ikke så mye planer utover å lade opp til et bryllup i morgen. Ha en fin en!
God morgen fra Prærien, der det er utsikt mot fjorden. Blir en litt lenger fredag for å få unna endel, men kona var fornøyd siden jeg lovte å ha med sushi hjem. Noen anbefalinger på drikke til? Har en Von Buhl stående på kjølern, men ble usikker på om det er beste valget. Ønsker i tilfelle noe annet enn riesling i kveld.
Anyway... til sushi hadde jeg anbefalt Peach Canei! 3 Flasker på styrten før første bit gjør susen.
Den er jo bare 7%? Eller blir det 21% når man drikker 3 flasker?
Men anbefalingen baseres jo litt på at sushi er litt fin mat og da trengs det litt ekstra fin drikke. I slike sjeldne tilfeller går finhet foran %-ness
Øl. Passer til alt.
.![]()
Kona er sterkt uening, så da er vi uenige med deg.
Hadde jo vært stas å komme hjem med Peach Canei og sett ansiktsuttrykket hennes. [emoji1787][emoji1787][emoji1787].
Aldri fått smaken for sushi, derfor var navnet min i Japan: He Who Boils His Fish.
Fin dag på fjorden like syd for Miami, skal dra opp ankeret om et par timer og sette kursen Nordover. Like sør for Fort Lauderdale legger vi til kai og tar oss sen lunch/tidlig middag på denne sjappa: https://ggswaterfront.com/
Bra sjømat og noen vodka/tonic er på menyen, deretter legge seg på svai i en bukt like ved som heter North Lake, for så a sprette en flaske Prosecco som anker dram.
Lørdag blir det hjemmehavn og tilbake til striskjorte og havrelefse.![]()
. Dårlig gjort.. Ble sjuk når jeg klikket på linken.. Savner Shooters, Houstons, Kaluz, Coconuts osv så det jomer..
Dårlig gjort.. Ble sjuk når jeg klikket på linken.. Savner Shooters, Houstons, Kaluz, Coconuts osv så det jomer..
Ah ja Shooters er en slager, selv om sist gang jeg var innom der ville de ikke servere meg øl en gang. At de har free refills på brus veier liksom bare delvis opp
Nektet servering på Shooters?:8:
Da har du vært Bad to the Bone..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.