• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endelig fredag <3

God morgen fra Hvalstad. Blir litt hjemmekontorering i dag, i spedd en brukbar løpetur, forhåpentligvis. Så settes kursen sørover på en hyttetur uten kone og barn. Ha en fjong dag

Her snakker vi forsovelse og en følelse av å være tenåring. Veldig lenge siden jeg sov til 06:30….skal se at jeg rekker dagens oppgaver på hjemmekontoret også. Heldigvis er det lovet vinlotteri her hjemme i dag… Nyt fredagen du også.

Her snakker vi forsovelse og en følelse av å være tenåring. Veldig lenge siden jeg sov til 06:30….skal se at jeg rekker dagens oppgaver på hjemmekontoret også. Heldigvis er det lovet vinlotteri her hjemme i dag… Nyt fredagen du også.
Hmm vinlotteriet virker jo rigget en smule. God morgen fra Oslo, skal på et sykehjem i dag og samle inn stemmer . Det var stor suksess på det sykehjemmet vi var på i går. En del trenger jo hjelp inne i avlukket som feks å finne frem partiet de vil ha. Jeg føler det er litt rart å gjøre det men vi har lov å hjelpe så fremt velgeren samtykker. Men for mange av de eldre er dette stor stas og høytid nærmest. Fortsatt noen gjenlevende blant de som husker andre verdenskrig så en del av de vet hva det betyr å ikke ha demokrati og frihet.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God morgen fra hjemmekontoret på Grønland som straks skal åpnes. Sameiets årlige sommerfest går av stabelen i kveld. Tradisjonen tro holdes den på takterrassen, ser ut som antrekket blir langbukser og fleece… Enda kjipere værmelding for resten av helga, så blir enten inneaktiviteter eller et museumsbesøk kanskje. Og så er vel F1 sesongen i gang igjen etter ferien. Fin fredda!

Ahhh... Fra Knausen..

Bolten svingte inn på gårdsplassen 17.30 i går og der hadde jaggu naboene samlet seg for å "feire" at en av naboene skal noen år som expat. Det ble mye morro og chardonnay - men fremdeles ni herlige timer med søvn.

Nå er det peis og Heffner-kåpe,

God morgen fra Kongsberg.

Morro med Brann i går som sikret seg et godt utgangspunkt før neste ukes hjemmekamp mot Alkmaar. Vel, her regner det i dag så det blir nok innelek i dag ja. Jeg skal ha en undervisningsøkt med barnehagelærerstudentene på mandag så jeg må bruke deler av dagen på å forberede den.

Morn fra Tønsberg. Rimelig kjedelig ute, men det overlever man når man har kontor-jobb som regel. Ikke noe vinlotteri her, men det går helt greit når vinskapet allerede er overfylt og forbruket er på den beskjedne siden

God morgen fra Stavanger eller nærmere bestemt Sola.
Gamlekontoret er inntatt for en liten visitt. Straks bærer det bort på SVG hvor bolaget skal fly meg over til Oslo.
Ha en fin fin fredag :)

God morgen fra Skaun!

I god Sud-stil er Hefner-kåpa i bruk her også, helt frem til bøtteballetten kommer rundt lunsjtider. :)

Fant akkurat ut at jeg får skvist inn en 5-dagers til Dubai i Oktober, har møteuke på Malta og siden Emirates har rute derfra til Dubai og kona uansett er i Nord-Norge på jobb de dagene, så var valget enkelt... hehe.

I helgen skal overnevnte kone feires, her fyller vi huset med venner og familie, deilig mat og drikke, og bare nyter.

God helg folkens!

Kim

G’morgen. Bøtteballetten svingte akkurat inn porten. Kona er i krigshumør. Ligger an til å bli sommerens varmeste dag (37).
Men det er fridag.

Tror dette er riktig tid å spraye hagen.

God ettermiddag fra Lillestrøm. Travel jobbdag i dag. Og så på hjemveien stoppet jeg på Losby for å slå 50 golfballer ut på et jorde. Det gikk strålende med de 25 første. Så mistet jeg helt fokus, så de 25 siste gikk rett i dass. Pinlig å stå der når de rundt deg kan dette. I morgen har for ordens skyld svigers booket oss til å starte å spille kl 08.30. WTF???? Ja, ja.

På mandag skal jeg forresten fly til Danmark med 4 kolli innsjekket bagasje. Den ene veier 27kg og resten er også spesialbagasje.

Noen som vet hvor man går for å få betalt greiene på OSL? Er det bare å sjekke inn og så gå rett til spesialbagasje og dra kortet? Det er med SAS

På mandag skal jeg forresten fly til Danmark med 4 kolli innsjekket bagasje. Den ene veier 27kg og resten er også spesialbagasje.

Noen som vet hvor man går for å få betalt greiene på OSL? Er det bare å sjekke inn og så gå rett til spesialbagasje og dra kortet? Det er med SAS

De har kortterminal på bagdrop. Bare ikke forsøk å betale med cash som en jeg stod bak hadde som plan….

Back