• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Enda noe mer spennende å se på på OSL i sommer

tosfreight

ScanFlyer Silver
Enda noe mer spennende å se på på OSL i sommer

Hører rykter om at Lufthansa Cargo skal fly på OSL i sommer (med 8 frekvenser), når det skal være arbeid på rullebanen på GOT. Vet ikke enda hvilke typer vi kan se, men det vet kanskje noen her inne....? Mener det var i perioden juni-august

Re: Enda noe mer spennende å se på på OSL i sommer

LH Cargo har vel bare MD11 nå, eller? Noen 747F flys vel av Air Atlanta Cargo for LH. Tenk dere Aeroflot og LH Cargo på samme dag! ahhhh, godt jeg fikk min nye EOS 350D i går!!!

heeeeey dette må vi få bekreftet ja :)...... Dette er snadder nytt !!

Grattis med nytt kamera CK :cheers:

Perioden er 11JUL til 30JUL. Men vet ikke om LH har bestemt seg enda. Vi får håpe...

Originally posted by CK
godt jeg fikk min nye EOS 350D i går!!!

Håper du skriver en rapport om kameraet for jeg vurdere og kjøpe et eks av den typen. :)

tenkte bare si at denne er lagt inn i alle systemer, og antar det er en grunn til det:)

Kjempestilig. Da får vi MD-11 på fast besøk noen uker. Det er vanlig å se den komme nordover øst for hovedstaden etter avgang fra GOT på fine sommerettermiddager.

Bra for fraktterminalen på Gardermoen også, selv om en del av sytepavene der garantert kommer til å hate hele greia. :cheers:

Back