Enda en...!

Toby91

ScanFlyer Silver
Hei igjen!

Idag fikk vi jaggu besøk av enda en F-16, denne kom litt uventet på, men fikk da dokumentert den da den bare var innom en havltime, dagens maskin var fra 338 skv på Ørlandet og hadde tigeren på halen, altså en bingo i mine øyne! :D

Nyt bildene, kommer sikkert fler, da den andre (306) skal dra imorgen på morrakvisten :)

Den stod såpass kort tid at den stod med motoren igang og lysene, til min store glede, lysene gjør bildene mye flottere! :D
5352364951_3c31d0baff_b.jpg

Flott maskin!
5352365097_a15d322b7e_b.jpg

5352365305_1a23c7504c_b.jpg

Rawrrr :lol:
5352365487_0f885061f7_b.jpg

Mitt favorittbilde for dagen!
5352975858_c88188efed_b.jpg

Men for at det ikke bare skal bli F-16, selv om det er ganske lett og like, så tar eg med dagens to maskiner som fraktet nye soldater/rekrutter opp til kalde nord norge, Smallplanet stilte med ES-LBD og Jettime stilte med OY-JTD. Liker liveryet til Smallplanet, litt friskt
5352365909_43858a2690_b.jpg

5352366055_ab7822b536_b.jpg

5352364707_a14063a07a_b.jpg

Det var det eg hadde for idag, kommer sikkert mer imorgen! Dere veit eg liker kommentarer, så kjør på! :)

Mvh Tommy :)

Nei dærsikærn for noen nattbilder! Alle tiders som vanlig! :)
Nå ga du meg i hvertfall èn god grunn til å ta førstegangstjenesten etterhvert hvis jeg havner i luftforsvaret, noe som jeg med 99.9% sikkerhet gjør (ja jeg ble, desverre, stemplet tjenestedyktig på sesjon)... :p

Herlig, "671" er i mine øyne den flotteste maskinen vi har her i landet, har dog enda til gode å få festet den til brikka mens den er i lufta :\

Forresten, det gjør absolutt ingenting med bare F-16 ;)

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan du får til så enormt gode nattbilder. Det finnes ikke ord for hvor vanvittig gode disse bildene er. Nettopp derfor det sies at ett bilde sier mer enn tusen ord.

Dette er nok en serie med fantastiske bilder !
De er rett og slett rå ! :up:
Hvilke instillinger bruker du for å få til slike utrolige bilder ?

Kongemaskin. Har du mer, kom med det i moderate doser så vi ikke går bananas. Det er helt uforståelig at man kan tenne så mye på et så lite metallrør, men vi er jo stempla hakke gale :colgate:

Nei dærsikærn for noen nattbilder! Alle tiders som vanlig! :)
Nå ga du meg i hvertfall èn god grunn til å ta førstegangstjenesten etterhvert hvis jeg havner i luftforsvaret, noe som jeg med 99.9% sikkerhet gjør (ja jeg ble, desverre, stemplet tjenestedyktig på sesjon)... :p

Du har ikke vondt av det.;).Minner for livet, og mye moro i vente. Ville absolutt ikke vært foruten!

Dette er nok en serie med fantastiske bilder !
De er rett og slett rå ! :up:
Hvilke instillinger bruker du for å få til slike utrolige bilder ?

Kjører hovedsaklig med F-8-11, ISO 100 og selvutløser på enten 10 eller 2 sek :) og lukkertid på mellom 5 og 10 sekunder i sånne lysforhold :)

Takker ellers for all den kjempehyggelige responsen :)

Utrolig bra bilder! Du er heldig som er lokalisert der hvor du er... Tror jaggu meg jeg også skal begynne i Luftforsvaret :spin

Back