En torsdag i Hell

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Hell. Klar for to dager med reiselivsnæringen i Trøndelag. Utsikt til rullebanen er definitivt et pluss. Gjør torsdagen best.

God morgen. I holding mens vi venter på at barnehagen skal åpne. En lett innlagt løperunde i arbeidstiden en planlagt, før det etterpå blir en prematur bursdagsfeiring for minstemann med de gamle. Ha en fin dag

God morgen. Styrketrening, spyling og en time jobb allerede unnagjort. Litt pakking av eiendel for kontorflytting utført. Eneste problemet med det er at jeg ikke vet hvor jeg skal ha havregrynet i perioden som landflyktig fordi vi ikke får skap før vi er på plass etter oppussing.

God moren fra Kongsberg. Her har det kommet litt snø i løpet av natten. Ikke så mye riktignok, men nok til at brøytebilene laget et helsikes spetakkel i natt. Nå blir det litt jobbing, blant annet med å vurdere en opprykkssøknad. i kveld blir det nok en tur til bridgeklubben igjen. Sist gikk det jo strålende i klubben, så jeg får prøve å gjenta suksessen.

God morgen fra bortkontoret. Dragen ga en megelig behagelig transfer til jobben og her er det full rulle. Prøver å snike meg unna kveldens steak-dinner da man kan egentlig føle at det holder litt nå. Er vel en 3-4 ekstra kilo også etter AGP, LHR og BOS maratonen.(men f... så gøy)

Hu og hei. Full rulle på morran. Nå blir det tur med valpen før man sparker igang vpn og slikt.
Camel på radioen, kald havregrøt med bær i skålen, passe temperatur ute .. Ting er egentlig generelt ok.

Fy flate, Henry. Bad trip hos tannlegen i dag altså. Ikke ofte jeg ligger under dyna og skjelver og knasker Aspirin. Ikke engang når jeg er skikkelig sjuk. Burde ikke vært sånn heller, for jeg forberedte bare til en krone. Men det var mye krøll og jeg har heller aldri fått et "i dag har jeg herja fælt med deg" som hade bra. :)

2 timer i fosterstilling under dyna, litt Aspirin og tender care fra min store smurf har imidlertid hjulpet. Så nå får jeg hjemmekontorere litt.

Ha en best dag!

Fra en jeg følger på Instagram som syntes det lokale stedsnavnet var passende.

eadcea00e6d72a8a7ce4b58825f529a9.jpg

Ellers lite å lede fra bortekontoret annet enn at man gleder seg til helg.

Ha en god en :)

God ettermiddag fra 2A på LH B7478 D-ABYG over Newfoundland. Har gledet meg til denne turen! Litt kronglete start fra OSL med APU U/S, men hadde god tid i FRA så en times forsinkelse gikk bra. Fint i FCT, kult å kjøre bil til flyet. Nå er det turistaktiviteter i Washington, hjem på søndag. Takk til Sud og andre for inspirasjon!

Kvelden frå fly snart på veg til Trondheim. Blir nok ikkje landing før rute vi dag. Så blir det henting av bil til frøkna til helga, før ein kan heim å pakke til hyttetur med jobb i morgon. Og jobb før det, fordi eg ikkje er lur.

Brukbar kabinfaktor i dag, stort sett pensjonistar som har vore på tur.

Kjenner det er litt moro å reise igjen, men litt ikkje. Ligg an til julemarknad i Vilnius også, men så er det julefri-ish.

God morgen fra Hell. Klar for to dager med reiselivsnæringen i Trøndelag. Utsikt til rullebanen er definitivt et pluss. Gjør torsdagen best.

Jeg som tenkte nå jeg lest dette tidligere i dag at stakkars EB har skrevet feil han skulle sikkert skrive HEL.

Fra en jeg følger på Instagram som syntes det lokale stedsnavnet var passende.

Men så nå jeg så forklaringen til Martin da skjønte jeg hva EB mente.

Back