En tanke om eFly og øl et stykke vest for Lillestrøm…

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
En tanke om eFly og øl et stykke vest for Lillestrøm…

….sitter ute i nydelig vær ser en kolibri (Hummingbird) drikker seg full på nektar…..lytter på Art Pepper - Patricia (note to any Fnats - jeg trenger et nytt besøk i Hegel Demo rommet med høytalerene Storsmurfen synes var stygge, trenger ikke kaker, men må lytte til Art Pepper med “do not disturb” på døren….).

Uansett det er noe inspirerende i glasset:

54709724162_ff8eb90be6_b.jpg
[/url]IMG_3942 by Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]

Hvis din øl ikke har DHC-2 Beaver på boksen…..minstekrav er en Beaver Logo og 7++

Det er jo et ganske artig fly område her i vest, senor OJB var jo fast gjest hos Kenmore (og et hyggelig Fly, koner og Vin besøk også) - gode ting kan gjentas, sitter selv med tanker om en Beaver ekspedisjon og lurer på om noen andre (maks 6-7 stykker kunne tenke seg å myse med)…..

Tankene er et laaangt besøk hos Kenmore Air - i følge OJB er det en Nordmann i ledelsen der. Med 6 stykker kunne vi chartre en DHC Beaver og knatre opp til Harbour Air og myse på en eBeaver med lunsj på The Beaver Grill (Harbour Air driver med allt fra Pub via bygging av fly, fly operasjoner med mere) - videre kunne man ta en Twotter over til Victoria International Airport (ja det er en sjøfly plass der også) og myse på the Hawaii Mars (inni og utenfor)….videre ned til Victoria BC (ok en tur i BC Transit Doubledekker buss er helt soleklart turens Low Point)….

Dette er ikke for alle….det blir ikke akkurat billig, men veldig morro….vi kan legge til side trip til Boeing med en tidligere Direktør som guide….

Så langt kun en idee- unntatt Art Pepper hos Hegel HQ med Storsmurfen og den Lille Italienerinnen…..

Re: En tanke om eFly og øl et stykke vest for Lillestrøm…

For oss som ikke drikker øl…blir det fortsatt Kjeller og Lillestrøm:-)

Fint tiltak, men desverre helt uaktuelt for min del. Uten reiseforsikring (eller toppgevinst i Eurojackpot), så må jeg holde meg innen EØS og Storbritannia.

Vin/øl og fly i Lillestrøm er jeg med på.

….sitter ute i nydelig vær ser en kolibri (Hummingbird) drikker seg full på nektar…..lytter på Art Pepper - Patricia (note to any Fnats - jeg trenger et nytt besøk i Hegel Demo rommet med høytalerene Storsmurfen synes var stygge, trenger ikke kaker, men må lytte til Art Pepper med “do not disturb” på døren….).

Hvis din øl ikke har DHC-2 Beaver på boksen…..minstekrav er en Beaver Logo og 7++

Det er jo et ganske artig fly område her i vest, senor OJB var jo fast gjest hos Kenmore (og et hyggelig Fly, koner og Vin besøk også) - gode ting kan gjentas, sitter selv med tanker om en Beaver ekspedisjon og lurer på om noen andre (maks 6-7 stykker kunne tenke seg å myse med)…..

Tankene er et laaangt besøk hos Kenmore Air - i følge OJB er det en Nordmann i ledelsen der. Med 6 stykker kunne vi chartre en DHC Beaver og knatre opp til Harbour Air og myse på en eBeaver med lunsj på The Beaver Grill (Harbour Air driver med allt fra Pub via bygging av fly, fly operasjoner med mere) - videre kunne man ta en Twotter over til Victoria International Airport (ja det er en sjøfly plass der også) og myse på the Hawaii Mars (inni og utenfor)….videre ned til Victoria BC (ok en tur i BC Transit Doubledekker buss er helt soleklart turens Low Point)….

Dette er ikke for alle….det blir ikke akkurat billig, men veldig morro….vi kan legge til side trip til Boeing med en tidligere Direktør som guide….

Så langt kun en idee- unntatt Art Pepper hos Hegel HQ med Storsmurfen og den Lille Italienerinnen…..

Godt forslag , dette kan jeg bli med på ja. Reprise med Kenmore Air Beaver tar jeg på strak arm !

Tanken er god, men mangler nok en ferieuke for å være med.

Hadde vært morro, men var på Barbados i juni og det kostet skjorta. Og så gikk forsterkeren i stereoanlegget i protection modus, og det frykter jeg blir dyrt. Så jeg kunne faktisk tenkt meg en tur til demorommet til Hegel…

Kan være interessert i dette om tidspunktet er rett [emoji846]

Sent fra min SM-S918B via Tapatalk

Kan være interessert i dette om tidspunktet er rett [emoji846]

Sent fra min SM-S918B via Tapatalk

Det med oss Hipstere i Seattle er at vi er meget fleksible, tidspunktet kan styres 100% - vi er her for å nyte morsomme fly, ta bilder og møter vi en øl eller 2 så løser vi det også

Litt Pause Musikk:

54730278738_0dc57119ce_b.jpg
[/url]IMG_3977 by Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]

54730291729_1d3fba0d8c_b.jpg
[/url]IMG_4023 by Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]

54729234597_d1066e398d_b.jpg
[/url]IMG_4033 by Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]

Back