De ble nektet ved gate å gå ombord DY flighten , selvomflyet stod vedgate.
Det bare forsterker mitt (negative) inntrykk av DY.
Godt at SAS fløy 10 minutter etterpå
Kosta dem 13o Euro for 2
Selv om flyet står ved gate, så er det ikke nødvendigvis bare å gå ombord. Når flighten er closed, så er dokumentene som regel ferdige og loadindex-tallene i ferd med å bli lagt inn i flyets FMC, og det er kun å lukke flydøren som står igjen. Dette kan skje med alle selskap, og har egentlig ikke så mye med dårlig service å gjøre - En plass må man sette en strek, og da handler det ikke lengre bare om velvilje![]()
De ble nektet ved gate å gå ombord DY flighten , selvomflyet stod vedgate.
Det bare forsterker mitt (negative) inntrykk av DY.
Godt at SAS fløy 10 minutter etterpå
Kosta dem 13o Euro for 2
DY flighten ifra DUS var vel delayed med vilje , var den som gjorde at mine venner var seine ved gate
Hadde samme hendelsen men da med SAS vi var for sene med gaten
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.