En slitsom reise....

LN-FHU

Superflyer
Satt å leste "trip-reporten" fra MyTravels jorden rundt-reise, og jeg må innrømme at jeg fikk litt avsmak på å delta på en slik reise noengang.

Link :

http://www.pdc.se/VingDagbok/Norge/dagbok.html

Jeg ble sliten av bare å lese om turen. Joda de fikk sikkert sett mye og god mat og alt det der , men prisen reflekterer ikke det jeg forbinder med ferie akkurat. Var det ikke 45-50 000 NOK pr.person de betalte ??

Jeg tror jeg ville vært rimelig skuffet om jeg hadde tatt denne turen til denne prisen. Men nå gjorde jeg ikke det da heldigvis.... ^_^

Egentlig bare mine :2cents

Dette er nok ikke en tur som passer for alle, nei.

Jeg synes det høres ut som en morsom tur som ikke helt er verdt prisen.

For noen passer sikkert en slik reise bra, kanskje spesielt de litt eldre som ikke har fått anledning til å reise så mye tidligere, men som nå har en økonomi som tilsier at de bruker litt på seg selv for å oppleve "den store reisen". Er man ikke reisevant er jo det meget praktisk. For egen del ville jeg savne det å kunne sitte en hel dag på en fortausrestaurant for å suge inn setemningen med noe godt i glasset... uten å tenke på at man skal opp kl 0700 dagen eter.

Originally posted by LN-FHU

Satt å leste "trip-reporten" fra MyTravels jorden rundt-reise, og jeg må innrømme at jeg fikk litt avsmak på å delta på en slik reise noengang.

Link :

http://www.pdc.se/VingDagbok/Norge/dagbok.html

Jeg ble sliten av bare å lese om turen. Joda de fikk sikkert sett mye og god mat og alt det der , men prisen reflekterer ikke det jeg forbinder med ferie akkurat. Var det ikke 45-50 000 NOK pr.person de betalte ??

Jeg tror jeg ville vært rimelig skuffet om jeg hadde tatt denne turen til denne prisen. Men nå gjorde jeg ikke det da heldigvis.... ^_^

Egentlig bare mine :2cents

Turen kosta 59995,- NOK. pr.Norske hode....

Airbus 330. :smile2

Nei, er enig at dette ikke falt helt i smak hos meg heller. Det så fullt og trangt ut på dette flyet. For folk som ikke er særlig reisevante er det nok midt i blinken. For sånne som oss som har vært rundt kloden mange ganger, passer nok en RTW billett bedre

Back