• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

En skikkelig hverdagshelt, som HANDLER nå noe skjer, IMM

Re: En skikkelig hverdagshelt, som HANDLER nå noe skjer, IMM

:up::up::up:

Hjelper folk i både fjern og nær - veldig bra! :)

Dette står det respekt av:up:

Så så..... Jeg er ingen helt. Jeg var edru og er god i vannet. Når det ikke gikk å få han opp på andre måter var det bare ett alternativ: hoppe uti.

Det var en kuldegrad i lufta, og iskaldt vann.

Jeg ble sliten, kald og veldig veldig anpusten. Kuldesjokk.
Stor kontrast å sitte varmt og godt å spise ribbe med gode kolleger, til å være uti iskaldt vann halvannet minutt senere.

Brukte noen sekunder på å vurdere hvordan jeg skulle gjøre det.
Fant livbøye, fant ut en vei å komme opp på land. Og da var det bare å hoppe i det.

Det er ikke farlig å kaste seg ut på dypt vann når man er god på å svømme.

Imm

Min største bekymring nå i etterkant er faktisk at en kvinnelig kollega fikk se meg splitters naken 2 minutter etter jeg kom meg opp av isvannet. :lol:

Last edited:

Bekymring. ??:colgate::colgate:

Herlig! Du har min største respekt - både for svømmeturen og komplikasjonene i etterkant :)

Min største bekymring nå i etterkant er faktisk at en kvinnelig kollega fikk se meg splitters naken 2 minutter etter jeg kom meg opp av isvannet. :lol:

hmmm hvis vandet var så koldt var der vel ikke meget at se.. :-) men i alle fald GODT GÅET/SVØMMET

Wow! Farmer sier det helt rett. Sterkt at du handler IMM!

Takk for mange hyggelige tilbakemeldinger.

Imm

Mann med hodet på rett sted.

Det er en familie av 50-åringen som finn en fin førjulspresang av deg der.

Hm. Har Skavland ringt deg? Driver både barnehjem i Sierra Leone og redder folk opp av sjøen her i Norge, dette må da være den perfekte gjest for "juleavslutningsprogrammet" hans.

Takk.
Jeg har fått vite at han ikke var istand til å gå selv da han kom opp fra vannet. Jeg var fortsatt i vannet da han ble vært opp, så jeg så ikke dette selv. I dag fikk jeg bekreftet fra relativt sikre kilder, at han ikke kunne gå på grunn av nedkjøling. Ikke berusning, slik mange sikkert har trodd. Da var det godt at jeg var rask i vannet. For det høres ut som om dette kunne gått ganske galt om han hadde vært lengre i vannet.

Dette står det stor respekt av, imm! Jeg tror vi alle skal være glade for at det finnes handlekraftige folk som deg!

I går ble jeg hedret av Norges Livredningsselskap, Trygg Forsikring og ordføreren i Sandefjord. Jeg fikk mye skryt for handlekraft og innsats.

Og denne hedringen kom faktisk etter tips fra en her på forumet.

Nå venter jeg bare at Norwegian ringer og spør om de kan ha bilde av meg på halen på en 787, i Speedo :lol:

http://www.sb.no/nyheter/leif-arild-reddet-mann-fra-drukningsdoden-1.7848218

Imm

Last edited:
Back