Hei,
Begynner å bli en stund siden jeg sist la ut bilder, men nå legger jeg ut en serie jeg tok under mitt opphold på Lanzarote i vinterferien. (uke 8) De fleste bildene er tatt på en torsdag, som er en ”engelsk” dag, med mye engelske maskiner. Lanzarote er etter min mening et av de flotteste stedene å spotte på, da man kommer veldig nær fly under ankomst og avgang. Ett sted som anbefales! Det kan være litt varierende kvalitet på bildene da en stripe med skyer bestemte seg for å legge seg foran sola, slik at flyplassen til tider havnet i skyggen.
Var overrasket over hvor mange som var der og spotta, sammenliknet med tidligere år jeg har vært der. Kom i prat med 3 engelskmenn, 2 nedlendere, 1 franskmann og 1 tysker. Den ene nedlenderen var en meget hyggelig mann med navnet Erik Boers, og han kan det jo hende at noen av dere andre har vært borti før?
Nok prat, eventuell tekst står under bildene og her er de: :colgate:
Starter med et oversiktsbilde mot terminalene og oppstillingsplassene
Så til en kjenning fra nord, denne kommer på mandager, så var der borte en liten tur for å få den på brikka.
Så kom denne på samme mandag, med callsignet Bluescan, og da var det mange spottere der som ble forvirret.
[/IMG]
Så er vi over på torsdag, og da starter vi med Aer Lingus og Thomson (i First Choice farger)
Så en ”ekte” Thomson.
Følger opp med Monarch A321 G-OZBI
Flytta meg litt rundt, og her står jeg rett under FlyGlobespan 737 på finale.
Så en dagens minste gris, som var fra Thomson.
Primera på vei ut på RWY 03
EasyJet skal det samme.
Før spanair A321 også vil opp i lufta igjen.
Thomas Cook på vei ned på RWY 03.
Dagens artigste, for i følge Erik Boers var dette den første turen denne maskinen fløy etter å ha kommet tilbake fra utlån til Garuda.
En liten lokal turboprop ankommer etter en flight fra LPA
Thomson i First Choice farger på vei mot UK.
Thomas Cook på vei ut mot RWY 03, mens en seaking (?) ligger i ”holding”
Begynner å bli en stund siden jeg sist la ut bilder, men nå legger jeg ut en serie jeg tok under mitt opphold på Lanzarote i vinterferien. (uke 8) De fleste bildene er tatt på en torsdag, som er en ”engelsk” dag, med mye engelske maskiner. Lanzarote er etter min mening et av de flotteste stedene å spotte på, da man kommer veldig nær fly under ankomst og avgang. Ett sted som anbefales! Det kan være litt varierende kvalitet på bildene da en stripe med skyer bestemte seg for å legge seg foran sola, slik at flyplassen til tider havnet i skyggen.
Var overrasket over hvor mange som var der og spotta, sammenliknet med tidligere år jeg har vært der. Kom i prat med 3 engelskmenn, 2 nedlendere, 1 franskmann og 1 tysker. Den ene nedlenderen var en meget hyggelig mann med navnet Erik Boers, og han kan det jo hende at noen av dere andre har vært borti før?

Nok prat, eventuell tekst står under bildene og her er de: :colgate:

Starter med et oversiktsbilde mot terminalene og oppstillingsplassene

Så til en kjenning fra nord, denne kommer på mandager, så var der borte en liten tur for å få den på brikka.

Så kom denne på samme mandag, med callsignet Bluescan, og da var det mange spottere der som ble forvirret.

Så er vi over på torsdag, og da starter vi med Aer Lingus og Thomson (i First Choice farger)

Så en ”ekte” Thomson.

Følger opp med Monarch A321 G-OZBI

Flytta meg litt rundt, og her står jeg rett under FlyGlobespan 737 på finale.

Så en dagens minste gris, som var fra Thomson.

Primera på vei ut på RWY 03

EasyJet skal det samme.

Før spanair A321 også vil opp i lufta igjen.

Thomas Cook på vei ned på RWY 03.

En liten lokal turboprop ankommer etter en flight fra LPA

Thomson i First Choice farger på vei mot UK.

Thomas Cook på vei ut mot RWY 03, mens en seaking (?) ligger i ”holding”
Last edited: