En riktig Pride Soendag fra «nesten Kanada»

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
En riktig Pride Soendag fra «nesten Kanada»

…..en fantastisk ettermiddags SUP med GoPro og Pride Flagg fordi det er absolutt plass til oss alle, og naar noen ikke skjoenner er det viktig at vi som har plass til alle sier i fra. Her ser vi Flair, vi ser Beavers fra Kenmore, vi hoerer Helijet fra Victoria til Vancouver. King paa grillen (en solid Weber Classic) Heron’s (dessverre ikke DH Heron, men fuggelen).

Det er kanskje en loerdag

Last edited:
Re: En riktig Pride Soendag fra «nesten Kanada»

God lørdag fra Knausen. Her stelles det før det bærer opp til BDU med dragen og arvinger. Stort bryllup i kveld hvor undertegnede er toastmaster og hjem igjen i morgen. Håper SAS har varm mat i pluss på anbudsruter.

Glad lørdag fra Ris. Snart på tur med bane, tog og til fots for å besøke opphavet…så blir «leiebilen» den neste uke pappas bil - blir aldri for gammel for det #snartfemtifireår. Grilling i øvre del av Åsen i kveld. Ha en digg lørdag du også.

Mornings fra Bodø. Det regner, men vi skal fly Dash til Røst. Ha en fin dag

God morgen fra Bodø.
I dag er det den siste og største dagen i Bodø. Jeg (og noen flere) skal "leke" med Dash’en til LN-MOW :)
Ha en fantastisk lørdag!

God lørdag fra Knausen. Her stelles det før det bærer opp til BDU med dragen og arvinger. Stort bryllup i kveld hvor undertegnede er toastmaster og hjem igjen i morgen. Håper SAS har varm mat i pluss på anbudsruter.

Svært lite kaos på Gardemoen og 7 minutter fra bil til lounge. Og merkelig å være i innenriks-kantina uten kaos. Da er den faktisk ganske flott og klientellet oppfører seg. Barna er i ekstase da to tvillinger kalt Markus og Marius som tydeligvis er artister sitter her også.

Morn fra Kolsås, hvor man er uforskammet opplagt, da man både sov før kl 22 og vekkerklokken ropte ikke før nærmere 7.
Kona skal på utdrikningslag i dag så da finner gutta seg en turkamerat og finner en stue i marka med servering. Det slår sjeldent feil, spesielt når yr.no truer med temperaturer på 20-tallet

God lørdag fra Lillestrøm. Mens noen leker med Dash'en til MOW, noen bare SUP'er (tross alt lørdag, så de gjør det vel med stolthet) og andre er #snart54... så forbereder jeg meg til Storsmurfens lørdagsmiddag. Det er alltid en event og jeg er jo #førtiniogethalvtogklarforalt.

Men først skal det fønes bacon og besøke opphav.

Ha en ekstra best lørdag!

G’morgen …. Håper L-NILS ikke har tatt varig skade og at alle kom seg tilbake over fjorden. Hvis noen poster ‘God morgen fra Røst’ i morgen, vet vi hvorfor …. ;)

Svigerbeistet brølte tidlig fra hiet sitt og er nå blitt beskjeftiget med kaffe og pannekaker, så da får jeg ro nok til å innta elefantkopp nummer to.

Trenger å baske med noen busker i dag. Får se om motivasjonen holder. Kan godt tas i morgen. Eller neste helg. Vi får se ….

Kun Wasa knekkebrød og sjokofjas i Pluss på BOO-OSL nå, det holdt akkurat til blodsukkerjustering, men feilberegna litt der, skulle ha tatt Fish´n´chips´en på BOO. :cool:

God ettermiddag fra Kongsberg.

Det er varmt i Kongsberg i dag, med temperatur på opp mot 25 grader. Stekende sol er ikke noe for meg for tiden, da medisinene jeg tar gjør at jeg bør unngå for sterk sol. Dermed har det blitt en rolig dag her hjemme i dag.

Back