• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

En liten sommermix fra OSL

findus

D610 + mange mm
Det er vel på tide å legge ut noen bilder igjen, lenge siden sist til tross for at jeg har fått til noen besøk rundt omkring på OSL den siste tiden. Fortsatt god sommer til alle :)

722.jpg

729.jpg

731.jpg

733.jpg

734.jpg

740.jpg

752.jpg

758.jpg

769.jpg

795.jpg

801b.jpg

807b.jpg

819.jpg

827.jpg

830.jpg

836.jpg

841.jpg

842.jpg

848.jpg

Utrolig vakre bilder! Noen litt overeksponert for min smak, men alt i alt veldig flott variasjon i utsnitt og motiv :)

Meget pen serie, det var tider det da L1011 var like vanlig som A330 er i dag:D
Hadde det ikke vært for at du og Jan stod på plattformen, hadde jeg ikke fått med meg avgangen på L1011 :)
Ellers henter jeg inspirasjon fra en del av dine flotte bilder :thumbup

Kjekt å se eyecatcher L1011 i luften. Denne hadde jeg mye bekjentskap med tidligere. Ellers er det jo en fryd før kropp og sjel å se bilde-trådene dine. Psst, aldri en tråd uten......F-50 ^_^

Neste lørdag er det kun en RWY i bruk, hint hint.

Back