• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

En liten serie fra 2005

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Har rotet litt i arkivet, og her kommer et lite knippe bilder fra Sea-Tac i 2005 - siste vinteren før jeg flyttet tilbake til Atlanta.

0500.jpg

En stille og disig morgen på rampen ..

0501.jpg

BA 747-400 inn for landing ..

0502.jpg

Transavia og Sun Country drev og byttelånte fly i sommer- og vintersesongen i noen år.

0503.jpg

United's 737 Classics are forever gone ..

0504.jpg

Allegiant MD83 N865GA - ex SE-DIX (SAS)

0505.jpg

Brom brom - en dag uten Tristar er en dårlig dag!

0506.jpg

To lag 737 pluss chemtrails .. ;)

0507.jpg

En glad oter ...

0508.jpg

Sjelden gjest på Sea-Tac .. sannsynligvis casinocharter.

0509.jpg

Tidlig på morgenen kom de siste -200'ene ned fra Alaska, fulle av frakt. Pensjonert nå.

0510.jpg

Og Southern Air får gleden av å avslutte. Den er også pensjonert. Opprinnelig levert til Lufthansa.

Takk for titten! :hi2
 
Flott :) Tristar er alltid helt rå, og halene til Frontier skulle jeg gjerne tatt bilder av. Har sett en del av dem på "Tail Shots"-gruppa på Flickr.

:) Inger
 
Back
Top