• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

En liten Lofotrunde (20 bilder)

Morten

ScanFlyer Blue
.. Jeg har hatt en drøm i nesten femten år... om å fly Lofoten rundt....
Turen gikk fra BOO-LKN-SVJ-SKN, og tilbake til BOO.
Så jeg legger opp noen bilder av noe av det beste Norge har å by på av natur.... (litt hulter i bulter)

31072011318_resize.jpg

31072011320_resize.jpg

31072011324_resize.jpg

DSC_0424_resize.jpg

DSC_0444_resize.jpg

DSC_0449_resize.jpg

DSC_0451_resize.jpg

DSC_0479_resize.jpg

DSC_0490_resize.jpg

DSC_0496_resize.jpg

DSC_0498_resize.jpg

DSC_0507_resize.jpg

DSC_0514_resize.jpg

DSC_0518_resize.jpg

DSC_0532_resize.jpg

DSC_0534_resize.jpg

DSC_0538_resize.jpg

DSC_0539_resize.jpg

DSC_0559_resize.jpg

DSC_0563_resize.jpg

puke.gif
:cry: :cry:

.... :p

En drøm, sant så sant! :)
(Og steike for noen bilder, jeg veit at fotografen holder mål, men det kameraet som er brukt må være av helt ypperste klasse assååå.... :cool: )

Virkelig vakkert. Takk for at du viste frem noe av Norges vakreste natur. Ga bare enda mer lyst til å få luft under vingene på min neste "Roadtrip to Lofoten"

takk takk :)
Skal begynne å spare sammen litt penger til en Helgelandstur og Finnmarkstur. :)

Utrolig flotte bilder Morten! Skikkelig kult at du fikk til dette!

Ja, det er bare å spare opp til Helgeland og Finnmark :-)

Og ikke minst spare opp til fortsettelsen med Røst, Engeløy, Narvik og Harstad! :) Forhåpentligvis med et like snaxy fly som det som ble benyttet på denne turen. Ikke at jeg fikk prøvd det så mye der jeg stod i grøfta og ropte på elgen. Men det så unektelig fint ut på avstand :lol: Glasscockpit is the thing!

Veldig flotte bilder, Norge er vakkert. Ser at jeg bør ta en tur opp og utover der :)

TK :fly

Dette var litt for awesome til å ikke bli tatt med, troooor nok fotografen lar meg poste det (så warning, warning: ikke jeg som har tatt bildet)

6023456785_4f1d04305d_b.jpg

Hm, hm? How's that for a dream!! *sukk* :)

Back