Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 9 Oct 2011 #2 Flotte farger på himmelen på de første bildene og utrolig stilig effekt over vingene på resten. Schtiiilig! Tatt tidlig om morgenen, eller?? Ser frem til del 2! Keep 'em comming! BF:cool2
Flotte farger på himmelen på de første bildene og utrolig stilig effekt over vingene på resten. Schtiiilig! Tatt tidlig om morgenen, eller?? Ser frem til del 2! Keep 'em comming! BF:cool2
Lennart ScanFlyer Rusty 9 Oct 2011 #5 Bildene er tatt tidlig søndags morgen, på en tid hvor normale folk sover Ifra kl 0645 til ca kl1000. :drink
Bildene er tatt tidlig søndags morgen, på en tid hvor normale folk sover Ifra kl 0645 til ca kl1000. :drink
Lennart ScanFlyer Rusty 9 Oct 2011 #6 Avslutter med solnedgangen mandagen etterpå Om kona får det slik hun vil, så varr dette min aller aller siste spotter tur....
Avslutter med solnedgangen mandagen etterpå Om kona får det slik hun vil, så varr dette min aller aller siste spotter tur....
sail4fun ScanFlyer Mile High Club 9 Oct 2011 #8 Fin serie Om kona får det slik hun vil, så varr dette min aller aller siste spotter tur.... Click to expand... , men du lar deg vel ikke kue ?
Fin serie Om kona får det slik hun vil, så varr dette min aller aller siste spotter tur.... Click to expand... , men du lar deg vel ikke kue ?
Y Yankee ScanFlyer Gold 10 Oct 2011 #11 Du må ta flere spotterturer Lennart, dette var en meget flott serie!
R Roxman ScanFlyer Gold 10 Oct 2011 #13 Dette var flott, Lennart Ingen tvil om A380 i slutten var den flotteste Takk for en kjempe flott tur!!
Dette var flott, Lennart Ingen tvil om A380 i slutten var den flotteste Takk for en kjempe flott tur!!
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 10 Oct 2011 #14 Herlige bilder fra en fantastisk tur! Kjekk mann har du også fanget.
Lennart ScanFlyer Rusty 11 Oct 2011 #15 Takker for alle kommentarer Det var en magisk opplevelse i soloppgangen
Halvorsn ScanFlyer Molded 13 Oct 2011 #16 Koneri kan man ei have noget av når du leverer slike bilder! Så det kommer bare ikke på tale at du ikke skal gi oss mer av det der!
Koneri kan man ei have noget av når du leverer slike bilder! Så det kommer bare ikke på tale at du ikke skal gi oss mer av det der!