salmon-air ScanFlyer Silver 20 Sep 2006 #1 Legger ut noen få bilder fra flytur ENDU-ENSK-ENBO med NAC`s P28a III Første bilde er fra en isbre på øya Rolla. Som dere ser var det litt grått, men fine flyforhold. Attachments flytur skagen 008.jpg 32.4 KB · Views: 14
Legger ut noen få bilder fra flytur ENDU-ENSK-ENBO med NAC`s P28a III Første bilde er fra en isbre på øya Rolla. Som dere ser var det litt grått, men fine flyforhold.
salmon-air ScanFlyer Silver 20 Sep 2006 #2 Gjennom en regnbyge over Harstad. merk den regnbuen. (liten, men dog.) Attachments flytur skagen 010.jpg 19.1 KB · Views: 13
salmon-air ScanFlyer Silver 20 Sep 2006 #3 Fortøyd i Bodø Attachments flytur skagen 020.jpg 42.3 KB · Views: 13
salmon-air ScanFlyer Silver 20 Sep 2006 #4 Fjellene over Svolvær, bildet er tatt i retning SW Attachments flytur skagen 031.jpg 25.5 KB · Views: 13
salmon-air ScanFlyer Silver 20 Sep 2006 #6 Originally posted by Savipix Pent! Lenger til flylappen Click to expand... ?? Ikke sikker på hva du mener med "lenger til flylappen", men om du spør om hvor lenge det er til jeg er ferdig så er svaret 2 uker. (her PPL-A fra Bodø flyklubb fra før av)
Originally posted by Savipix Pent! Lenger til flylappen Click to expand... ?? Ikke sikker på hva du mener med "lenger til flylappen", men om du spør om hvor lenge det er til jeg er ferdig så er svaret 2 uker. (her PPL-A fra Bodø flyklubb fra før av)
salmon-air ScanFlyer Silver 20 Sep 2006 #8 Originally posted by Savipix Blev en leif. Skal så LENGTER. Starter PPL teori på mandag Click to expand... Gled deg, en fantastisk fin hobby.:colgate:
Originally posted by Savipix Blev en leif. Skal så LENGTER. Starter PPL teori på mandag Click to expand... Gled deg, en fantastisk fin hobby.:colgate:
LCH78 www.lch78.net Medlem 21 Sep 2006 #10 Originally posted by Savipix Blev en leif. Skal så LENGTER. Starter PPL teori på mandag Click to expand... Så nå blir det ikke trygt å være i lufta heller altså
Originally posted by Savipix Blev en leif. Skal så LENGTER. Starter PPL teori på mandag Click to expand... Så nå blir det ikke trygt å være i lufta heller altså
Savipix ScanFlyer Rusty 22 Sep 2006 #11 Originally posted by LCH78 Originally posted by Savipix Blev en leif. Skal så LENGTER. Starter PPL teori på mandag Click to expand... Så nå blir det ikke trygt å være i lufta heller altså Click to expand... I am cleared direct Vadsø :lol:
Originally posted by LCH78 Originally posted by Savipix Blev en leif. Skal så LENGTER. Starter PPL teori på mandag Click to expand... Så nå blir det ikke trygt å være i lufta heller altså Click to expand... I am cleared direct Vadsø :lol:
MountainDew ScanFlyer Rusty Medlem 22 Sep 2006 #12 Flott maskin Hadde bare Bergen Aero Klubb somlet seg til å kjøpe noe slikt. Skal melde meg inn i Gardermoen Flyklubb. Noen medlemmer på forumet her?
Flott maskin Hadde bare Bergen Aero Klubb somlet seg til å kjøpe noe slikt. Skal melde meg inn i Gardermoen Flyklubb. Noen medlemmer på forumet her?