• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

En lekkerbisken på besøk

Re: En lekkerbisken på besøk

Originally posted by ENGM RAMP

Denne lekre damen var nettopp innom her en lyyyyntur....dro nettopp videre til Tel Aviv

Lekkerbisken

:clap

Gi oss beskjed en dag eller to - iallefall et par timer så vi fåe ne sjangse til å komme opp på osl :o

Bruk SMS :p

Jan

Hehe, det er 700 fly ut og inn her om dagen Jan, så jeg gir beskjed om det jeg ser, enten det kommer eller går ;) å sende sms'er det rekker jeg IKKE :cool:

Å kalle en smågris for lekkerbisken er vel å dra det litt langt...:colgate:

Jeg tror det er en boikott av OSL på gang, i og med at info om denne ikke har kommet ut før.. ^_^

Ha ha, boikott? :huh: Den var vel på bakken i underkant av 30 minutter, er da grenser for hva en rekker få med seg :)

Ha ha, boikott? :huh: Den var vel på bakken i underkant av 30 minutter, er da grenser for hva en rekker få med seg :)

Du tog an ikje.. :)

ler, nei, gjorde sikkert ikke det EIR ^_^ har vært oppe siden kl. 05, er som en Zombie nå :colgate:

ler, nei, gjorde sikkert ikke det EIR ^_^ har vært oppe siden kl. 05, er som en Zombie nå :colgate:

pingle.. har vært våken siden 0345 jeg da :p og skal stå opp på samme tidspunkt i morra også gitt :)

Originally posted by LCH78

pingle.. har vært våken siden 0345 jeg da :p og skal stå opp på samme tidspunkt i morra også gitt :)

Og du "tog an" til og med! :)

Originally posted by LN-EIR

Originally posted by LCH78

Og du "tog an" til og med! :)

Gjorde nok det :) (men nå må vi vel bli seriøse her eller så kommer LN-MOW å stenger tråden pga lite givende innlegg) :)

Sant sant! Nå oppfører vi oss før :old kommer og tar oss! :)

Edit: trykkleif

Eyyy .. blir vel heller suspendering for manglende respekt for lederskapet!! Skulle dynket deg paa Vaernes da jeg hadde sjansen ... :p

Back