En heavy dag på osl

petru26

evig optimist
En heavy dag på osl

Må si jeg er fornøyd med dagen min på osl.. Trenger vel ikke utdype det mer enn det, over til bilder..

Først ut i dag, eller rettere sagt, først ut av interesse var denne.. Fikk akkurat stoppa bilen og skrudd på scanner`n da jeg hørte 771 cleared 01R

432498711_dd1d184669_o.jpg

reiste etterhvert bort til 01L, egentlig i påvente av koeran. Noe fikk klarering, men det var ikke korean, men denne :

432498707_a2c666fb51_o.jpg

"bluescan 992" kom også rullende..

432498731_ec2fc1ace7_o.jpg

Så kom den jeg egentlig venta på som jeg må si blei litt sidestilt i dag :-)

432496004_aeeff907c7_o.jpg

Det neste blikket som møtte meg, var dette :

432498699_b9d5a26ec2_o.jpg

432498703_40e76825c7_o.jpg

Og mens an124 sto på banen og rusa seg opp kom maskina som denne motoren tilhører..

432498719_cd9f7a20aa_o.jpg

Det var det igrunn.. Som sagt, fornøyd med dagen.. Håper dere alle sammen får en riktig god helg videre!

Asgeir.

Re: En heavy dag på osl

Flotte bilder, skarpe og fine vinkler og valg av utsnitt!

:clap

Supre bilder. Imponerende samling av store fly på en dag!

Fine bilder. :clap En spesiell dag med spotting på OSL. Ikke hver dag vi får se "hele" line-upen til Boeing (737, 747, 757, 767 og 777). Og i tillegg besøk av Antonoven, hva mer kan man ønske seg? Så lenge vi får besøkt av slikt flott stål fra øst kan gjerne forsvaret drøye med nye fly for min del :D

Litt av en fangst det der ja ! :clap

-Er jo fristene å komme over en gang i sommer når det går så mye stort der, for dette er jo mer enn vi har her på BGO på ett år nesten ! :wink

-Og 777 hadde vært noe å fått , har aldri sett en slik "live" hehe ! :rolleyes:

*Shitt pomfritt* dette var lekkert, svære herlige bilder. Og som tidligere nevnt; for noen utsnitt!! Rått!

Meget bra bilder og ikke minst skarpeten på bildene :clap :clap

Tør jeg forespørre hva slags fotoutstyr du benyttet og hvor på osl du spottet fra ??

Jan

Oj oj oj... nästan så jag fick lust att börja ta bilder av fly :-) Väldigt bra fångat, fina vinklar och utsnitt.

Jeg stemmer i, dette var nydelige bilder av hevay metal. Vel, så heavy som det kan bli på OSL på én og samme dag da.

Tusen takk for veldig hyggelige tilbakemeldiner igjen folkens! Alltid koselig det :-) kommer nok flere bilder utover våren tenker jeg.. Snart innkjøp av nytt objektiv og, nærmer seg med stormskritt.. Så får vi se om det hjelper noe som helst ;-)

Ha en fin dag alle sammen!

Asgeir

Back