En fjott slår til på OSL (Brannalarm 26. januar 2016 m.fl.)

Re: En fjott slår til på OSL (Brannalarm 26. januar 2016)

Ser ut som en dame tok samme trikset på OSL i dag og utløst brannalarmen i formiddag i følge VG-live. Tydeligvis er politiet koblet inn så hun rekker nok ikke flyet uansett

Er det en sammenheng - at folk som er sent ute også er de som tar minst hensyn til andre?:stir For øvrig altså ikke en fjott i dag, men en fjottinne. :D

Utrolig at folk fortsatt gjør dette. Det står jo ofte i avisen at man blir arrestert og får bot, og så kliner man til allikevel.

Begriper det ikke. Må jo være helt panikk på gang.

Hadde jo vært gøy om de eksperimenterte med en amerikanisert bøtelegging hvor regningen ble totalkostnaden for fadesen og kalkulert inn absolutt alt.

Hadde jo vært gøy om de eksperimenterte med en amerikanisert bøtelegging hvor regningen ble totalkostnaden for fadesen og kalkulert inn absolutt alt.

Inntektsregulert bot er min drøm. Alle kan drite seg ut, men det bør svi omtrent likt for alle.

Uansett, jeg ser hvordan det kan skje. Du har nettopp kjøpt hus. Mannen din er alkoholiker og utro. Barna har kolikk og du har vært uheldig å forsovet deg til to viktige jobbting i det siste. Utmattet og stresset forsover du deg enda en gang. Blir desperat og redd for å miste jobben... så bare klikker det og du blir mentalt bevisstløs. Shit happens.

Men det må jo få svi litt.

Er det en sammenheng - at folk som er sent ute også er de som tar minst hensyn til andre?:stir For øvrig altså ikke en fjott i dag, men en fjottinne. :D

Ja, en fjottinne, men jeg håper hun forblir ute. Når du er så dum som dette,bør du få en straff som svir.
Hva med å bli bannlyst på alle flyplasser verden over i f.eks. 1 år?

Ja, en fjottinne, men jeg håper hun forblir ute. Når du er så dum som dette,bør du få en straff som svir.
Hva med å bli bannlyst på alle flyplasser verden over i f.eks. 1 år?

Bannlyst på livstid samt fengsel..:angry:

Re: En fjott slår til på OSL (Brannalarm 26. januar 2016 m.m.)

Var det ikke en i Bergen for en tid tilbake som ringte inn en falsk bombetrussel mot Flesland, fordi vedkommende så at han ikke ville nå flyplassen i tide for innsjekking?

Re: En fjott slår til på OSL (Brannalarm 26. januar 2016 m.m.)

En annen nordmann prøvde samme stuntet i USA i fjor hvis jeg ikke husker helt feil. Er omtalt i en annen tråd her på forumet. Gikk like dårlig det og, noe som resulterte
i en ubehagelig, men svært velfortjent runde med FBI og det amerikanske rettssystemet.

Espen

Re: En fjott slår til på OSL (Brannalarm 26. januar 2016 m.fl.)

Tok personen feil av nødåpner og brannalarm?

Noen som har noen formening/oversikt/referanse til straffen de faktisk får for dette?

Erstatning+Bot/fengsel? Koster vel litt penger slikt.

Vil tro at man her i Norge ender opp med "dulle dulle" og 15 lapper eller noe...

Noen som har noen formening/oversikt/referanse til straffen de faktisk får for dette?

Erstatning+Bot/fengsel? Koster vel litt penger slikt.

Vil tro at man her i Norge ender opp med "dulle dulle" og 15 lapper eller noe...

Blir vel fort påtaleunnlatelse med 2 års prøvetid dersom hun ikke er tidligere straffet. Altså ingen bot, men registrering i strafferegisteret.

Back