En fin søndag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
En fin søndag morgen...

...hvor jeg for første gang i år ble vekket av fuglesang. Det går mot vår. Stille og rolig morgen før det blir diverse 1814-utstillinger på museene i sentrum. Ha en fin søndag!

Re: En fin søndag morgen...

God morgen fra Sandaker. OL på TV, før jeg håper å komme meg ut som en skitur eller noe annen trening. Ha en fin dag

God morgen fra Lillestrøm stasjon. Nettsidene våre ble hacket i natt og jeg skal stinke en tur til IAD, og båink - der kom Flytoget.

Måtte holde for øynene til elefanten på spurten istad, og si at Norge vant. Ellers hadde det blitt full krise i bua.

Ha en fin dag

Last edited:

God morgen fra Gamle Oslo. Arbeidsstillingen er inntatt i sofaen, det betyr en stor ekstra pute i ryggen, så man sitter litt rettere. Ellers begynner det å melde seg litt reisesommerfulger i magen. Shorts skal pakkes. God søndag!

God morgen fra Cairo og C&F loungen i Terminal 1.

Flere har beskrevet CAI som et hellhole... selv synes vi det har gått helt fint her :) Ingen problemer, raskt og greit. Det verste var 'sikkerhetssjekken' ved inngangen til terminalen hvor det var litt kaotisk, men det gikk fint det også. Om en times tid går turen videre til DOH med QR F, deretter SLL.

Attachments

• DSCF1014x.jpg
    DSCF1014x.jpg
    71 KB · Views: 247
  • DSCF1019x.jpg
    DSCF1019x.jpg
    65.8 KB · Views: 243

God morgen fra Lillestrøm stasjon. Nettsidene våre ble hacket i natt

Achmeeeeeeeeed .... I kill you!

G'morgen! Her i vestsørøst skal mesteparten av dagen tilbringes i bilen. Det står ikke helt bra til med svigerbestemor på 97, så vi tar en tur over til SC ...

Småfuglene synger og kuene rauter og vi begynner å få vårfornemmelser her og.

God aften fra Forus. Helga ruller videre med nok en nattevakt. Sover heldigvis som en stein om dagen. Så de neste ti timene skal nok gå greit unna de også. Ha en fortsatt fin søndagskveld forumister!

Gate 19-helt borterst kan gå og legge seg. Var ute av flyet 2158 og rakk 2210 flytoget med et nødskrik etter kappgåing, halvløping siste km og zigg-zagg mellom ca. 10000000 folk ved innenriks bagasje (latterlig under dimensjonert). Varm og god nå, takk Avinor...

God ettermiddag fra San Diego.

Klar for boarding med UA1455 til ORD hvor vi fortsetter med SK944 til CPH i C.

Til slutt blir det SK458 imorgen ettermiddag hjem til OSL.

Back