KAB Transportfotofil 1 Jun 2011 #1 En Airbus og en Boeing på Trøndelags hovedflyplass Luxair Boeing 737-7C9 LX-LGS Thomas Cook Airlines Airbus A320-214 OO-TCI
En Airbus og en Boeing på Trøndelags hovedflyplass Luxair Boeing 737-7C9 LX-LGS Thomas Cook Airlines Airbus A320-214 OO-TCI
LTH ScanFlyer Gold Medlem 1 Jun 2011 #2 Re: En Airbus og en Boeing på Trøndelags hovedflyplass Flottings KAB! Artig med bilder fra deg igjen!!! Det var ikke dagligdagse fugler du fanget heller.
Re: En Airbus og en Boeing på Trøndelags hovedflyplass Flottings KAB! Artig med bilder fra deg igjen!!! Det var ikke dagligdagse fugler du fanget heller.
LN-MOW Flyklapper Medlem 1 Jun 2011 #3 Re: En Airbus og en Boeing på Trøndelags hovedflyplass KAB's the Man. Da venter vi bare på flere Widerøe 757'er ...
Re: En Airbus og en Boeing på Trøndelags hovedflyplass KAB's the Man. Da venter vi bare på flere Widerøe 757'er ...
FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 1 Jun 2011 #4 Re: En Airbus og en Boeing på Trøndelags hovedflyplass Luxair 737 var rett og slett nydelig skulle sett den på SVG daglig. Men nydelig var den spesielt halen passet fargene
Re: En Airbus og en Boeing på Trøndelags hovedflyplass Luxair 737 var rett og slett nydelig skulle sett den på SVG daglig. Men nydelig var den spesielt halen passet fargene
Lennart ScanFlyer Rusty 1 Jun 2011 #5 Re: En Airbus og en Boeing på Trøndelags hovedflyplass TakKAB ..........
F Fly med oss ScanFlyer Gold 1 Jun 2011 #6 Re: En Airbus og en Boeing på Trøndelags hovedflyplass KAB said: Luxair Boeing 737-7C9 LX-LGS Click to expand... Fine halen :wow:
Re: En Airbus og en Boeing på Trøndelags hovedflyplass KAB said: Luxair Boeing 737-7C9 LX-LGS Click to expand... Fine halen :wow:
Toby91 ScanFlyer Silver 1 Jun 2011 #7 Re: En Airbus og en Boeing på Trøndelags hovedflyplass Den Luxair'en er flott ja, blank og fin var den hvertfall når den var her på GM og avleverte Hertugen av Luxemburg
Re: En Airbus og en Boeing på Trøndelags hovedflyplass Den Luxair'en er flott ja, blank og fin var den hvertfall når den var her på GM og avleverte Hertugen av Luxemburg
Novair ScanFlyer Gold 1 Jun 2011 #8 Re: En Airbus og en Boeing på Trøndelags hovedflyplass Pent levert! Synd du ikke tok turen til vollen, vi var en fin liten gjeng samlet der.
Re: En Airbus og en Boeing på Trøndelags hovedflyplass Pent levert! Synd du ikke tok turen til vollen, vi var en fin liten gjeng samlet der.
T terje t ScanFlyer Blue 1 Jun 2011 #9 Re: En Airbus og en Boeing på Trøndelags hovedflyplass Ingen av disse har "linjer", men de flyr!
KAB Transportfotofil 1 Jun 2011 #10 Re: En Airbus og en Boeing på Trøndelags hovedflyplass Novair said: Pent levert! Synd du ikke tok turen til vollen, vi var en fin liten gjeng samlet der. Click to expand... Det ble bare en kjapp svingom innom terminalområdet da jeg var ferdig på jobb i dag. Og lat som jeg er blir det mindre turer på steinhaugen når jeg må parkere bilen og labbe dit
Re: En Airbus og en Boeing på Trøndelags hovedflyplass Novair said: Pent levert! Synd du ikke tok turen til vollen, vi var en fin liten gjeng samlet der. Click to expand... Det ble bare en kjapp svingom innom terminalområdet da jeg var ferdig på jobb i dag. Og lat som jeg er blir det mindre turer på steinhaugen når jeg må parkere bilen og labbe dit
VC-10 ScanFlyer Crusty Medlem 2 Jun 2011 #11 Re: En Airbus og en Boeing på Trøndelags hovedflyplass God fangst KAB. Dessverre satt jeg selv på jobb og kunne ikke legger begivenheten!
Re: En Airbus og en Boeing på Trøndelags hovedflyplass God fangst KAB. Dessverre satt jeg selv på jobb og kunne ikke legger begivenheten!
Star Flyer Star Alliance only. 2 Jun 2011 #12 Re: En Airbus og en Boeing på Trøndelags hovedflyplass Dette var kult! Luxair har fine fly, men de er vel ikke i Norge så ofte?
Re: En Airbus og en Boeing på Trøndelags hovedflyplass Dette var kult! Luxair har fine fly, men de er vel ikke i Norge så ofte?