Emirates "start up" tillbud 2013/2014 från ARN

L-1011

ScanFlyer Gold
Emirates "start up" tillbud 2013/2014 från ARN

Hej.

I början av september börjar Emirates flyga dagligen DXB-ARN med 777-300ER.
Fram till 30 juni har EK riktigt bra "start up" sale från ARN till Asien.

Jag har själv precis bokat en 16 dagars ToR resa till Bangkok, Thailand via DXB med Emirates i slutet av januari 2014 för endast 3945 svenska kronor...amazing price in high season!! :D
Med EK får man ha 30 kg incheckat bagage i ekonomi klass.

Det verkar finnas gott om dessa riktigt billiga biljetter till bla BKK/HKT/SIN/KUL i januari-februari 2014.

http://www.emirates.com/se/English/...Standard=yes&gclid=CNHbhKCI9bcCFbN8cAodrzIARQ

Re: Emirates "start up" tillbud 2013/2014 från ARN

Oj, Det var ganske fete priser i F også. Har 777-300ER noe skikkelig F-klasse ut fra ARN også eller?

Huff, greie priser var det.. såpass at jeg gikk på en real smell her.. :fly

Det BØR være suites på inaugural fra ARN, ellers blir jeg muggen :twink

Ganske syke priser. Under halv pris på enkelte destinasjoner. Noen som har noen anelse om hvor lenge denne kampanjen(?) kommer til å vare?

Ganske syke priser. Under halv pris på enkelte destinasjoner. Noen som har noen anelse om hvor lenge denne kampanjen(?) kommer til å vare?
Til 30. juni.

Veldig gode F-priser, men fortsatt for dyrt, dessverre.

Den tar slut 30e juni.
Det är en special "start up" kampanj som Emirates har endast från Stockholm-Arlanda.
Helt fantastiska priser i ekonomiklass är det :D

Kan se ut som at prisene bare gjelder "direkteflygninger" (mellomlanding i Dubai)? Får ikke samme gode pris om man f.eks. legger til et lite opphold i Dubai og/eller velger Singapore som destinasjon men Bangkok som avreise for hjemreise.

Priserna gäller direktflygningar Tur & retur med Emirates från Stockholm-Arlanda till Asien..tex BKK/SIN med flygplansbyte i DXB.

Da ble det en liten walkabout i november for meg og en kompis.

Ut: Arn-DXB B773, DXB - HKG B773, HKG- BKK A380

Så, one Night in Bankok :-) Noen som kan anbefale ett hotel med grei avstand til flyplass med tog, buss el taxi?

Retur:

BKK-DXB A380, DXB -ARN B773

Alt i economy for kr 4300SEK pr snute. Billig. Hvis vi vil oppgradere til C på noen av flightene, hva er billigste og beste måten å gjøre det på?

Takker for evt svar.

Da ble det en liten walkabout i november for meg og en kompis.

Ut: Arn-DXB B773, DXB - HKG B773, HKG- BKK A380

Så, one Night in Bankok :-) Noen som kan anbefale ett hotel med grei avstand til flyplass med tog, buss el taxi?

Retur:

BKK-DXB A380, DXB -ARN B773

Alt i economy for kr 4300SEK pr snute. Billig. Hvis vi vil oppgradere til C på noen av flightene, hva er billigste og beste måten å gjøre det på?

Takker for evt svar.

Kjøpe business direkte istedet for økonomi kanskje......;) Har EK buy-up muligheter....? Er ikke så sikker på det. Tror også de har fjernet ev.mulighet til å kjøpe "billig" oppgradering om det hadde eksistert gitt......

Kjøpe business direkte istedet for økonomi kanskje......;) Har EK buy-up muligheter....? Er ikke så sikker på det. Tror også de har fjernet ev.mulighet til å kjøpe "billig" oppgradering om det hadde eksistert gitt......

Nja, fikk en upgrade sak på nettsiden etter bestilling var gjort, men skjønte ikke helt greia..

Virket som man nærmest måtte starte booking på nytt. Tenkte evt bare å oppgradere A380 turen fra BKK til DXB som er nattflygning.

Uansett veldig billige billetter.

Kun en natt i BKK? Sprekt opplegg i så tilfelle.

bra tilbud, men det er synd at dem ikke flyr med A380
har lest at økonomi klassen er bedre på det flyet en 770-300er
dessuten flyr jo Qatar Airways direkte med dreamliner fra 1 september
med priser fra 3695 nok

bra tilbud, men det er synd at dem ikke flyr med A380
har lest at økonomi klassen er bedre på det flyet en 770-300er
dessuten flyr jo Qatar Airways direkte med dreamliner fra 1 september
med priser fra 3695 nok

Jeg skjønte ikke alt her - det eneste stedet Qatar flyr direkte til er DOH.
Så vidt jeg vet er 777 3ER de flyene som har best benplass på EK economy.

Jeg skjønte ikke alt her - det eneste stedet Qatar flyr direkte til er DOH.
Så vidt jeg vet er 777 3ER de flyene som har best benplass på EK economy.
Beklager min feil selvfølgelig flyr dem kun til DOH men poenget mitt er at du kan fly med nye dreamliner til rundt samme prisen

Kun en natt i BKK? Sprekt opplegg i så tilfelle.

Ja, kanskje i overkant sprekt i forhold til tidssoner og reiselengde. Litt lite permisjonstid fra familien, så blir hardt opplegg for å få litt A380 på loggen.

Burde kanskje presse inn en natt ekstra. Noen anbefalinger av hotel i BKK?

Nå når OSL kan bli aktuelt, er det noen som husker hva tilbudsprisene i C/F var for ARN-oppstarten? Veldig ofte er disse trådene full av diskusjon uten at noen nevner de faktiske prisene, fungerer dårlig som referanse senere. ;)

Back