• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Emirates prisnivå / tilbudskampanjer

Ståle

Amatør
Emirates prisnivå / tilbudskampanjer

I forbindelse med en tur til Dubai som er under planlegging, da er det nesten på tide å få prøvd ut Emirates. Flyr gjerne billigst mulig hos de, og helst via LHR for å få med A380`n som er et stort savn hos meg :p

Ved et søk hos Emirates får jeg opp prisnivå på over 30 laken, og JA jeg sjekker økonomiklasse..! Dette kan vel umulig stemme?

Expedia gir meg en pris på rett i overkant av 7000 kr som virker mer logisk men allikevel rundt 4 - 5000 mer enn de billigste tilbudene til Qatar, Lufthansa f. eks, en forskjell som er stor nok til at jeg dropper Emirates.

Spørsmålet er som så, har Emirates nevnte priser som "normalpris" for en reisende OSL-DXB?

Pleier de å kjøre i gang kampanjer med gode priser?

Re: Emirates prisnivå / tilbudskampanjer

Akkurat som Qatar ikke flyr billig til Doha flyr Emirates ikke billig til Dubai.

Spørsmålet er som så, har Emirates nevnte priser som "normalpris" for en reisende OSL-DXB?

Pleier de å kjøre i gang kampanjer med gode priser?

Ja, Emirates har ofte veldig gode priser både hit og dit, men IKKE fra Oslo da de ikke flyr her. Søker du opp fra Oslo får du nok kun opp fullpris interline-billetter med SAS el.l. til London. Sjekk prisene EK har fra CPH/LHR/LGW/AMS.....

Akkurat som Qatar ikke flyr billig til Doha flyr Emirates ikke billig til Dubai.

Tja - 466 GBP LHR-DXB.

Evt EUR 380 MUC-DXB med A380 begge veier

Se der ja, logisk - logisk..rett i overkant av 4000 kr for LHR-DXB-LHR pluss OSL-LHR-OSL i tilegg blir noe rundt det Expedia foreslo. Får vente og se på januartilbudene og ta valget da.

BA flyr med 747-400 og 777 til DXB i vinter, ikke dum combo det heller.

Back