Emirates får idag levert sin første A380

Re: Emirates får idag levert sin første A380

Og på vgnett i dag så har de bilde fra "badet". Men de begrenser oppholdet i dusjen til 5 min.

Linken...

Og da var første flygning unnagjort. Første gang en A380 besøker JFK som vanlig rute fly. Og nok en gang "hurra" til VG som prestrer å skrive "feil"

"Over 500 passasjerer og mannskap var på flyet til Emirates Airline...", Trodde dem bare hadde 489 plasser:)

...+ mannskap så blir det vel over 500!

Hvem blir den første som observerer denne over Norge ? Den burde være lett å kjenne igjen underifra da den har det røde feltet på kroppen mellom vingene med EMIRATES på. Meld ifra !!

Emirates mottok den første av 58 A-380 selskapet har bestilt under en seremoni i Hamburg mandag.

Dæven det var raskt levert!!!

Kommafeil her kanskje :rolleyes: :D

Det blir vel Leorim som oppdager den først. Ruten til JFK flyr vel ganske ofte over SVG?

EDIT: Oppdaget denne. Bra vgnett :rolleyes:

Fra før er bare to A-380 levert, begge til Singapore Airlines.

Hvem blir den første som observerer denne over Norge ? Den burde være lett å kjenne igjen underifra da den har det røde feltet på kroppen mellom vingene med EMIRATES på. Meld ifra !!

Den passerte første gang på fredag (1. august) - her er en liten melding jeg fikk fra www.mantma.co.uk/

Current whereabouts of A6-EDA UAE3801
Picked up at 1343 at 54.35.3N, 016.10.07E FL360 447knots heading 303degrees
Now over Helsingborg having gone over island of Bornholm. Norway next.

Og idag får Emirates levert 380 nr2. Neste maskin kommer i løpet av November

Ah - kjenner jeg er ganske hypp på å spasere inn i Business på en 380 snart......

Skal EK bruke nr 2 på andre ruter enn DXB-JFK?

BF:cool2

Back