• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Emirates aapner flyplass nummer to i Seattle

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
1, mars begynner Emirates ogsaa toveis trafikk fra Seattle etter at de i mange aar kun hatt enveisflighter fra Everett. ^_^

Emirates, the giant and fast-growing Middle Eastern airline, will begin daily nonstop flights between Dubai and Seattle-Tacoma International Airport on March 1, the airline announced Wednesday.

The move will offer travelers a new option from Seattle to destinations in the Middle East, Asia and Africa via the airline's hub in Dubai, which is one of the United Arab Emirates.

http://seattletimes.nwsource.com/html/businesstechnology/2016336677_emirates28.html

Og Emirates benytter anledningen til aa pushe litt paa Boeing.

With Emirates already the largest operator of big 777 widebodies in the world, he'll visit Seattle on Monday to meet with Lars Andersen, Boeing's head of 777 advanced development. Clark is working closely with Andersen on Boeing's key project to design an updated 777.

Although Boeing has its hands full right now, Clark is pushing the company for a 777 revamp no later than 2018. He's demanding a 777 that will carry more passengers, fly farther and be 10 to 15 percent cheaper to operate.

http://seattletimes.nwsource.com/html/businesstechnology/2016349190_emirates29.html
 
Samtidig annonserer de også DFW, og sier de planlegger ytterligere en ny destinasjon i USA i 2012, så de er også hissige i USA også

SEA er planlagt med 777-300ER ser det ut som, mens DFW -200LR
 
Lars Andersen, han hørtes veldig norsk ut :)

Nok en Emirates flight som vil krysse norsk luftrom nå og da.. Har de planer om flere nye ruter til USA/Canada, evt. flere avganger på eksisterende?
'
EDIT: Someone svarte på trafikkspørmålet mitt, takk :)
 
Back
Top