Hvilken A380 likte du best av EK og LH sin, og hvem synes du hadde best service?
Må si jeg er MEKTIG imponert over dere som utforsker dette ? Flyr du "ordinært " til BKK ? Hva koster dette ? Kunne tenke meg å prøve dette.
Super rapport! Det var en morsom lesning! Og det fristet veldig må jeg jo si!
Jeg regner med at eneste negative med den turen var at den ikke varte lenger?
Lurte litt på om den EK loungen i BKK var delt opp i F og Biz? Eller var den for begge deler i samme rom? Serveringen så jo mange hakk bedre ut enn den TG presenterer i sine lounger i allefall!
BF:cool2
Jeg la også merke til dette da jeg fløy med dem og det viser at de tiltrekker seg folk fra hele verden. Men bare for å korrigere deg litt...språket heter Afrikaans. Jeg må bare påpeke det siden jeg er gift med ei fra Sør-AfrikaDet som derimot imponerte var når det ble ramset opp alle språk som kabinpersonalet kunne, husker ikke alle, men det var blant annet arabisk, engelsk, thai, russisk, indonesisk, fransk og afrikansk. Men sånn blir det jo når folk kommer fra alle verdens hjørner, ganske så smart.
Lurte litt på om den EK loungen i BKK var delt opp i F og Biz? Eller var den for begge deler i samme rom? Serveringen så jo mange hakk bedre ut enn den TG presenterer i sine lounger i allefall!
Du spør en amatør nå....Har rett og slett ikke peiling. Kanskje jeg finner det blant alle menyer og vinkart jeg tok iløpet av ferien. Finner jeg det ut, så skal jeg gi beskjed
Har du funnet ut hvilke sterkere varer de tilbyr ombord.....?
Sjekket menyen fra C-klasse i fjor - en drøss med ting: Rom, Gin, Jack Daniles, Rye, Sherry, Vermouth, Vodka, Scotch Whisky, Malt Whicsky, Baileys, cognac, cointreau, drambuie, Vintage Port, Tia Maria
Av det mindre sterke er det diverse cocktails, viner og øl.
...og det var det som ble servert ved setet. Antagelig noe av det samme i baren. Sjekket ikke.
Tenker mer på navn jeg da...f.eks Hennessy,etc...
...står ikke på menyen
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.