SE-SAM ScanFlyer Silver 24 Jun 2017 #1 Hej, Ett par bilder på Embraer ERJ170 och ERJ190. ERJ190 fra Embraer San Jose dos Campos i Brasilien ERJ 170 fra den första kunden i USA US Airways Express. Båda modellerna skala 1/72 Hans SE-SAM Attachments IMG_2420.jpeg 140.4 KB · Views: 124 IMG_2423.jpeg 147.9 KB · Views: 122
Hej, Ett par bilder på Embraer ERJ170 och ERJ190. ERJ190 fra Embraer San Jose dos Campos i Brasilien ERJ 170 fra den första kunden i USA US Airways Express. Båda modellerna skala 1/72 Hans SE-SAM
K KnutW Speedbird Concorde Medlem 27 Jun 2017 #2 Bra bilder SAM, takk for at du deler med oss. Si ifra når du finner en Widerøe 190-E2..
LN-MOW Flyklapper Medlem 27 Jun 2017 #3 Jeg har funnet en. imidlertid hadde de hørt at jeg var i Bodø, så det satt to Securitas-vektere og passet på den ..
Jeg har funnet en. imidlertid hadde de hørt at jeg var i Bodø, så det satt to Securitas-vektere og passet på den ..
K KnutW Speedbird Concorde Medlem 29 Jun 2017 #5 @MOW: Vet du om det er vedtatt at Embraeren skal males i de nåværende standardfargene, eller får den noe nytt?
@MOW: Vet du om det er vedtatt at Embraeren skal males i de nåværende standardfargene, eller får den noe nytt?
LN-MOW Flyklapper Medlem 29 Jun 2017 #6 KnutW said: @MOW: Vet du om det er vedtatt at Embraeren skal males i de nåværende standardfargene, eller får den noe nytt? Click to expand... Har ikke hørt noe.
KnutW said: @MOW: Vet du om det er vedtatt at Embraeren skal males i de nåværende standardfargene, eller får den noe nytt? Click to expand... Har ikke hørt noe.