Gjenstander som gjør at du ikke hører annonseringer er vel fortsatt forbudt?
Høretelefoner skal av hodet når vi har safety demo, det er det vi har fått beskjed og kommer til å praktisere.
Gjenstander som gjør at du ikke hører annonseringer er vel fortsatt forbudt?
Høretelefoner skal av hodet når vi har safety demo, det er det vi har fått beskjed og kommer til å praktisere.
Det er jo fornuftig. Så kan man i allefall late som man får med seg demo'n
(Hilsen ei som alltid ofrer 2-3 minutter av livet sitt til å ha øyekontakt med flyvert(inn)ene og virke litt interessert i det som skjer i midtgangen under safety demo. Jeg kan IKKE tenke meg noe mer egoistisk enn de som sitter (særlig ved nødutgang) og blar i Dagbla' eller hva det nå enn måtte være og ikke bryr seg om safetydemo. Jeg har ikke lyst å havne i en ulykke hvor en slik sitter ved nødutgangen og ikke har schnøøøøring på hva som skjer.)
That being said, for å komme liiiiitt tilbake til topic, så klarer altså QC15 å kansellere ut bakgrunnsstøy, mens menneskestemmer trenger gjennom når man har det på (uten musikk) Kan derfor greit føre en vanlig samtale med mine hodetelefoner på.
Norwegian var tydeligvis ikke helt oppdatert rundt de nye reglene tidligere idag![]()
Nå kommer også Ryanair etter. I en pressemelding sier selskapet at det er lov å bruke håndholdte enheter under takeoff og landing fra og med i dag - med ett viktig unntak:
Du må følge med på sikkerhetsinstruksene
Du kan bruke alle slags håndholdte elektroniske enheter under alle flyvningens faser, men altså ikke under sikkerhetsinstruksene.
«Alle kunder kan, med øyeblikkelig effekt, bruke sine PEDs under hele flyreisen, så lenge disse er satt i flight mode og det følges med på alle sikkerhetsinstrukser», skriver Ryanair i pressemeldingen.
Ryanair tillater også at det er på under det meste av flygningen nå.
http://www.dinside.no/927002/naa-er-dette-tillatt-ogsaa-hos-ryanair
Positivt overrasket over at det ikke er et gebyr for å ha elektronisk utstyr påslått hos Ryanair.
Litt forvirring med KL en periode hvor safetyvideoen sa at alt måtte skrus av, mens praksis var at man kunne ha ting påskrudd.
Noen som vet om Norwegian har tenkt å følge etter SAS snart? Merker at SAS faktisk har en liten komkurransefordel hos meg nå. Har man først investert i god støydemping er det greit å bruke det hele turen.
Dette har jeg også lurt på. Har 5 kommende flighter med Norwegian booket nå frem til juli så synes det er på tide at de også slutter å krangle på dette.. spesielt etter jeg har kjøpt propper med aktiv demping![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.