Ekstra viktig å fornye EBG i år?

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
Ekstra viktig å fornye EBG i år?

Det siste året har jeg ikke klart å samle meg spesielt mye poeng. (sept-aug)
Nå står jeg på nippet og vurderer om jeg skal sette inn et støt med en weekend til BKK i august med LX til 11200 kr i biz for å oppnå EBG på nytt.

Spørsmålet jeg stiller meg er om innføringen av EB 2.0 vil medføre flere fordeler som gjør det viktigere å sikre seg gullkortet på nytt? Jeg er jo pr i dag veldig glad for å kunne velge sete ved booking, ekstra baggasje, prioritert innsjekk osv på innenriksreiser, som det blir mest av.

Vil det bli vanskeligere å oppnå gull i fremtiden, slik at boostet med 25% ekstra poeng vil være viktig å ta med seg?

Hva tror dere?

BF:drink

Ekstra viktig å fornye EBG i år??

Tipper færre fordeler til ebg pga at alt snadderet går til det nye nivået. 50 000 er vel ganske stadard for gullkort rundt omkring, så tipper denne grensen består.

Ekstra viktig å fornye EBG i år??

Tipper færre fordeler til ebg pga at alt snadderet går til det nye nivået. 50 000 er vel ganske stadard for gullkort rundt omkring, så tipper denne grensen består.

Det har vel ikke vært snakk om å flytte fordeler opp et nivå. Men å få inn et nytt nivå med nye fordeler?

Re: Ekstra viktig å fornye EBG i år??

Grensen for nordmenn blir antagelig hevet fra 45 til 50.000 poeng i løpet av høsten så det kan lønne seg å kvalifisere for gull før de heven grensen.

Back