• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ekstra bonus ved hver 10. reise - SAS Eurobonus?

peterfox

Peter Fox
Hei,

I gamle dager før det ble besluttet å subsidiere DY som ny carrier på innenlands markedet, mener jeg bevisst at det var visse perks - ekstra bonuser ved 10 legs etc.

Er dette fortsatt gjeldene ?

Re: Ekstra bonus ved hver 10. reise - SAS Eurobonus

Det stemmer det. I gamle dager fikk en 5000 grunnpoeng i bonus for hver 20 reise på c-klasse. Vet ikke når de fjernet den men jeg ser at jeg fikk en slik en i 1996 ihvertfall. Siste gang jeg fikk den bonusen var i 2001. Etter det ble det mindre farting på meg, så den kan godt ha eksistert en stund etter det også.

Last edited:
Jeg fikk slik bonus senest i 2003.
Men var det ikke sånn at bonusen for 20 flighter i C ble erstattet med 15% og 25%-tillegget i opptjeningen for sølv- og gullmedlemmer på SK-metall?

Jeg fikk slik bonus senest i 2003.
Men var det ikke sånn at bonusen for 20 flighter i C ble erstattet med 15% og 25%-tillegget i opptjeningen for sølv- og gullmedlemmer på SK-metall?

Mener det er tilfellet ja. Det var vel bonuser både for 10, 20 og 25 flighter om jeg husker rett om man tar med kampanjer.

Back