N nitromax Newcomer 22 Aug 2009 #1 Ikke ofte man ser dem så langt nord men fikk bilde av en 772LR fra Emirates over TOS idag. Last edited: 23 Aug 2009
LN-MOW Flyklapper Medlem 22 Aug 2009 #2 Tjaa .. bruker man Great Circle Mapper ligger linja adskjellig lenger nord ...
N nitromax Newcomer 22 Aug 2009 #3 Likevel virker det som om de nesten alltid velger ruter en god del lenger sør. Ofte Sundsvall-Trondheim eller noe i den duren. De som er oftest over TOS er Aeroflot SU321 og 322.
Likevel virker det som om de nesten alltid velger ruter en god del lenger sør. Ofte Sundsvall-Trondheim eller noe i den duren. De som er oftest over TOS er Aeroflot SU321 og 322.
Polaris Free Luigi 22 Aug 2009 #4 Oooooh - var ute på Kattfjoreidet og sprang på fjella når jeg så den! Artig at man alltid kan logge seg på her og finne informasjon om slikt
Oooooh - var ute på Kattfjoreidet og sprang på fjella når jeg så den! Artig at man alltid kan logge seg på her og finne informasjon om slikt
LN-RPL ScanFlyer Blue 22 Aug 2009 #5 Jeg så den fløy over også her i Balsfjorden da æ var hjemme i helgen. Fint fly må æ få si.