Siden den gamle tråden er stengt, får vi ta den her.
Eierskapet av LN-NII før den havner hos DY&-Go2Sky er interessant og involverer bl.a. finansdirektør Frode Foss. Regner med at maskinen til tross for norsk registrering er på det slovakiske AOC'et. Eller?
Og hvem har ansvaret for vedlikeholdet på flyet? Og hvem er kontrollinstans? Det har vi kanskje fått svar på tidligere, men hvordan forholder de seg til dette når maskinen er på norsk register og aldri er i Slovakia?
Stadig forvirra? Må innrømme at jeg er det ...
http://luftfart.media/2016/12/12/norwegian-fly-er-japanskeid-drevet-fra-irland-med-slovakisk-crew/
Eierskapet av LN-NII før den havner hos DY&-Go2Sky er interessant og involverer bl.a. finansdirektør Frode Foss. Regner med at maskinen til tross for norsk registrering er på det slovakiske AOC'et. Eller?
Og hvem har ansvaret for vedlikeholdet på flyet? Og hvem er kontrollinstans? Det har vi kanskje fått svar på tidligere, men hvordan forholder de seg til dette når maskinen er på norsk register og aldri er i Slovakia?
Stadig forvirra? Må innrømme at jeg er det ...
http://luftfart.media/2016/12/12/norwegian-fly-er-japanskeid-drevet-fra-irland-med-slovakisk-crew/