Ei salig blanding, stort og mindre.

putzmeister

ScanFlyer Dusty
Å finne det riktige motivet på Osl er ikke så vanskelig, å tilfredstille en Boeing eller Airbus entusiast kan by på noen utfordringer, blander dette med litt CRJ og Emraer osv. og vi er i gang. Her har jeg valgt ut noen bilder fra siste ukene både fra innsiden og utsiden av Osl. God fornøyelse.

SAS retro by stein380, on Flickr

NORWEGIAN FLOWERS by stein380, on Flickr

OH-LVE @ Osl by stein380, on Flickr

ES-ABK by stein380, on Flickr

PRESIDENT OF SOUTH AFRICA by stein380, on Flickr

Supero MD80 by stein380, on Flickr

Reswten av MD80 sees her http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=93660

Norwegian @ Osl by stein380, on Flickr

OE-LDF A319 by stein380, on Flickr

TS-IND Nouvelair Tunisie by stein380, on Flickr

D-ABEI by stein380, on Flickr

OY-KBR SAS A319 by stein380, on Flickr

Korean Air Cargo by stein380, on Flickr

C130 by stein380, on Flickr

ABX AIR by stein380, on Flickr

OY-VKG by stein380, on Flickr

Norwegian take to the sky by stein380, on Flickr

Eurowings by stein380, on Flickr

Silver Bird @ gate by stein380, on Flickr

B762F by stein380, on Flickr

OY-KHE by stein380, on Flickr

Fortsetter...

jeg sitter her målløs. denne kommentaren skulle denne posten vært foruten, for jeg er rett og slett tom for ord. dette var virkelig bra!

Nais! Nydelige bilder! Men hva var greia med både CO og SAS 330 på fjernpark? (bilde 2)

Väldigt fina bilder! Jag är stooort fan av SAS retro, önskar att den kom tillbaka på alla flyg

Flotte bilder. Likte spes godt bildet med 3*Norwegian. Ser at det er en kuppel på taket til Qatar. Er det wifi?

En sjelden gang kommer en bildeserie som virkelig viser ekte kjærlighet og dedikasjon til det man holder på med. Dette er en slik serie :)

Kanon Stein, rett og slett kanonbra! Eg dør av misunnelse, og hadde det ikke vært vinter snart hadde eg slått opp et telt i hagen din og bodd der i sommerhalvåret...!

harall

Back