Om det var jeg som var sjefen for en nysatsing i et nytt marked, så var det siste jeg ville gjøre å sende de eldste og minst pene maskinene dit. Rælet lar man være igjen i det modne markedet.
EI-GBB er på vei CPH-BUD som D88905 for utfasing og tilbakelevering til utleier.
Ting tyder på at den etter hvert skal til Korea og FlyGangwon, men i disse tider er vel ingenting sikkert...
EI-GBB er på vei CPH-BUD som D88905 for utfasing og tilbakelevering til utleier.
Ting tyder på at den etter hvert skal til Korea og FlyGangwon, men i disse tider er vel ingenting sikkert...
Det er noe med HL-registreringen som ikke stemmer, planespotters angir at EI-GBB skulle blitt HL8397, men "ntu", og at HL8397 ble gitt til c/n 35145 ex G-FDZR (TUI). Vi får se hvem som har rett etter hvert...
Skyliner melder at denne omsider ble levert i går:
Det er noe med HL-registreringen som ikke stemmer, planespotters angir at EI-GBB skulle blitt HL8397, men "ntu", og at HL8397 ble gitt til c/n 35145 ex G-FDZR (TUI). Vi får se hvem som har rett etter hvert...
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.