Om det var jeg som var sjefen for en nysatsing i et nytt marked, så var det siste jeg ville gjøre å sende de eldste og minst pene maskinene dit. Rælet lar man være igjen i det modne markedet.
EI-GBB er på vei CPH-BUD som D88905 for utfasing og tilbakelevering til utleier.
Ting tyder på at den etter hvert skal til Korea og FlyGangwon, men i disse tider er vel ingenting sikkert...
EI-GBB er på vei CPH-BUD som D88905 for utfasing og tilbakelevering til utleier.
Ting tyder på at den etter hvert skal til Korea og FlyGangwon, men i disse tider er vel ingenting sikkert...
Det er noe med HL-registreringen som ikke stemmer, planespotters angir at EI-GBB skulle blitt HL8397, men "ntu", og at HL8397 ble gitt til c/n 35145 ex G-FDZR (TUI). Vi får se hvem som har rett etter hvert...
Skyliner melder at denne omsider ble levert i går:
Det er noe med HL-registreringen som ikke stemmer, planespotters angir at EI-GBB skulle blitt HL8397, men "ntu", og at HL8397 ble gitt til c/n 35145 ex G-FDZR (TUI). Vi får se hvem som har rett etter hvert...