• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY EI-FVN - status

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Nestemann ute av fødestua er EI-FVN, B737-800, c/n 42085, l/n 6337. Skal prøveflys som BOE301.
 
Re: EI-FVN - Status

Og FVN hadde sin jomfrutur i går under callsign BOE442. Renton-Moses-BFI.
 
Var denne eid av Norwegian?

Og det er slik å forstå at det er kreditorene, ledet at Wilmington Trust, som har hentet den?
 
Den ble konvertert til frakter i Kina .. Skal nok videre til fastlandet. Muligens til et av Amazon-selskapene?
 
På vei tilbake til TNA nå, fremdeles som N285SL.

Jeg har sett før at ex-DY-fly som er omregistrert til US-register i Kina tar en tur til Guam før de får kinesisk registrering når de er tilbake i Kina. Er det noen som vet hva de gjør på Guam, eller i det minste har en kvalifisert gjetning?
Jeg vil tro at det er rene formalia i forhold til FAA, men hva?
 
Skyliner skriver at den ble satt i trafikk i går 5/7 for Shandong Airlines som B-220V:
Boeing 737 -8JP 42085 6337 B-220V Shandong Airlines first in svc 05jul21 TNA-CAN-TNA ex N285SL
Det kan jo tyde på at det ikke ble frakter av den likevel?
 
Back
Top