• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY EI-FJG/LN-NOX - status

Re: LN-NOX - status

Det kommer vel an på om de har med seg gjester. Men i utgangspunktet er det nok kun tre piloter, siden det er snakk om en så lang tur.
 
Re: LN-NOX - status

Ah..
For de som lurer, skal November Oscar X-ray ta turen innom ARN og BCN fra OSL imorgen 13/09-10
 
Re: LN-NOX - status

Observerte LN-NOX når de forlot gaten på vei mot AES tidligere idag. Rimelig strøken maskin! :)
 
Hvorfor er det som regel passasjerer ombord på disse flightene? Er det snakk om folk som tar seg av det formelle rundt en overtakelse ol. eller?

Det er gjester - inviterte saadan - har selv hatt gleden aa bli invitert av AF 2 ganger og paa 777 var det 2 Piloter, en kabinansatt og 2 AF teknikere som oppdaterte Inflight Entertainment systemet, da maskinen gikk rett I service - den ene vi kom til Paris med floey revenue til Buenos Aires samme kveld.
 
Går til konkurrenten i Argentina...

Kilde: https://www.skyliner-aviation.de/
Eller...? Den ble lakkert i BOH for så å bli klargjort for overlevering i BUD, men så flydd til QLA 30/11 og har stått der til lagring siden.

EI-FJG på QLA: (Kilde: http://fab-aviation-group.proboards.com/thread/10/lasham-movements?page=78)
333cxo3.jpg
 
Back
Top