DY EI-FJA/LN-NOY - status

Kommer denne ut fra leasing eller er den solgt?
Hørte opprinnelig til i LN-NO*-serien som klart indikerer "end of lease".

Og jeg tror ikke den skal til Turkish hvis min informasjon stemmer. Flys forøvrig til BOH i ettermiddag for lakkering som D88919.
 
Hørte opprinnelig til i LN-NO*-serien som klart indikerer "end of lease".

Og jeg tror ikke den skal til Turkish hvis min informasjon stemmer. Flys forøvrig til BOH i ettermiddag for lakkering som D88919.

Trodde den skulle bli TC-JZO ? Står så på diverse airfleets.net etc
 
- og slik ser den ut, rett ut fra lakkboksen i BOH i dag.
Kilde: http://fab-aviation-group.proboards.com/thread/15571/hurn-thursday-12th-december-2019
49208901997_75498916b2_b.jpg
 
Norwegian har levert flyene selv til Kina tidligere. Er det annerledes denne gang?
Det er vel det mest vanlige at den nye operatøren henter og flyr "hjem", så de til Kina er vel unntakene.
De to til Joy Air (NGR & NGT) samt en til Ruili (NHF) ble levert av DY-crew på DY-flightnummer mens EI-GBG (ex-LN-NGL) til Ruili ble flydd ut av andre i og med at den var på T7-registrering. Disse fire ble B-registrert på kinesisk jord mens alle andre jeg har sett ble omregistrert i slutten av utfasingen og hentet av den nye operatøren der utfasingen har funnet sted.
 
Back
Top