Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
De flyene NAX selv skal eie vil vel først komme på -DY serien?
og etterhvert dukker det nok opp en flightplan tilbake til BFI som vanlig.
Et lite spørsmål angående DY og ex-Sterling maskiner (selv om det er litt på siden): Har DY mottatt noe ex-Sterling fly som har vært parkert på Lasham i slutten av mai? Jeg & RH traff på en kar som snakket om at han hadde testfløyet en maskin (tenker det var rundt 22. mai) som skulle overleveres til DY.
Sikker på at det ikke var i feb han testfløy? Da fikk DY en ex-Sterling maskin derfra.
Så kom den seg endelig avgårde 17:48LT .. 3-4 timer forsinket.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.