DY EI-FHC/LN-NOL - status

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Den skal etter planen vaere ferdig I malehangaren den 6 April, og det er jo 737 # 6000 saa det kan vaere at den kommer I et modifisert "Dreamliner" design...siste 737 I Dreamliner design er hos Alaska og ble den ble satt I trafikk den dagen AS pensionerte MD-80....ogsaa en milepael....

Re: LN-NOL Spesial design

Da fikser du bilde ;)

Men hvilken malehangar? BFI eller RNT?

Heftig - håper de gjør noe spesielt ut av denne maskinen...

Gleder meg! Dette kan bli en skikkelig spot! Er sikker på at det blir en veldig kul maskin, men ellers er det jammen meg på tide at Norwegain snart får orden på designet på de øvrige flyene sine også.

En Norwegian-Dreamliner hadde vært kanon, og god grunn alene for å fly DY! :)

Unskyld min uvitenhet, men er det snakk om det utvendige designet eller også noe på innsiden?

Fargene på flyet er grunn god nok til å fly DY? :rolleyes:

I'll say... :p Blir du fasinert av blanke gjenstander også? :colgate:

Hehehe, poenget mitt var i grunnen at jeg synes sjelden det finnes særlig gode grunner for å velge DY over SK eller WF (se signaturen min...), men her det i det minste 1...:p

Ok takk.
Det ser jo artig ut, det gjør det. Men for vel tro at DY får godt betalt for å kjøre denne reklamen.

Men for vel tro at DY får godt betalt for å kjøre denne reklamen.

Boeing gir kunder mer enn gratis lakk for aa ikle maskinene disse fargene .. ;)

Naa er det et par variabler her som gjoer dette litt ekstra spennende. Det ene er at dette jo er 737 nummer 6000, saa da kan det jo vaere at '#6000' vil dukke opp paa kroppen et sted. Det andre er at 'Dreamliner-skjemaet' visstnok ogsaa skal ha blitt littegrann modifisert. Det skal ogsaa bli spennende aa se hvem - eller hva - som vil prege halen. Halen har baaret kundens logo paa de andre 'Dreamliner-maskinene' saa det er vel trolig at det dukker opp en kjent person - eller kanskje noe nytt?

Back