KristianSk
Joker
Hei,
Ettersom jeg er ung, bosatt i London, men sikkert burde begynne å trene litt mer vurderer jeg å bytte bonusprogram...
Pr. idag er jeg Eurobonus Gull og BA Sølv
Noen stikkord
- Flyr nok med BA til gullkort i Executive Club (BA er alltid mitt førstevalg)
- Flyr nesten inn EBG kun på ungdomsbilletter LHR-OSL iløpet av året
- Flyr Biz med Star Alliance ved gode tilbud
- Lufthansa Premium Eco ser interessant ut, og de vil nok konkurrere om PE flightene mine
- Jeg har sjelden behov for fleksible billetter, velger vanligvis rimeligste billett i ønsket klasse
Slik jeg ser vil jeg "nesten" klare M&M Senator på longhaul og _nesten_ klare EBG på ungdomsbilletter LHR-OSL. Men nesten er sjeldent godt nok.
- Hva er ungdomsbillettene mine verdt i Miles&More (eller annet bonusprogram)?
- Har jeg noen verdi i EBG som relativt god SAS-kunde? 25% ekstrapoeng er jo en fin ting.
Det er selvfølgelig mange svar på dette spørsmålet, men... I hvilket Star Alliance selskap får jeg størst verdi for reisene mine?
Ettersom jeg er ung, bosatt i London, men sikkert burde begynne å trene litt mer vurderer jeg å bytte bonusprogram...

Pr. idag er jeg Eurobonus Gull og BA Sølv
Noen stikkord
- Flyr nok med BA til gullkort i Executive Club (BA er alltid mitt førstevalg)
- Flyr nesten inn EBG kun på ungdomsbilletter LHR-OSL iløpet av året
- Flyr Biz med Star Alliance ved gode tilbud
- Lufthansa Premium Eco ser interessant ut, og de vil nok konkurrere om PE flightene mine
- Jeg har sjelden behov for fleksible billetter, velger vanligvis rimeligste billett i ønsket klasse
Slik jeg ser vil jeg "nesten" klare M&M Senator på longhaul og _nesten_ klare EBG på ungdomsbilletter LHR-OSL. Men nesten er sjeldent godt nok.
- Hva er ungdomsbillettene mine verdt i Miles&More (eller annet bonusprogram)?
- Har jeg noen verdi i EBG som relativt god SAS-kunde? 25% ekstrapoeng er jo en fin ting.
Det er selvfølgelig mange svar på dette spørsmålet, men... I hvilket Star Alliance selskap får jeg størst verdi for reisene mine?