• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

EB`s 5. Scanvintips i 2005:

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ukens vintips kommer sent men godt... Det er helg - det skal fyres på peisen og i kveld skal det drikkes rødvin fra Argentina. Argentina begynner også sakte men sikkert å innføre skrukork...garantert fritt for korksmak...

Elsa Malbec 2003 til NOK 85,90 på Vinmonopolet.

Mørk fiolettrød. Tiltalende ung fruktighet med preg av mørke bær, innslag av eukalyptus, krydder og eik. Passer til mage forskjellige typer kjøtt - okse, lam og svin.

God vin!

I utgangspunktet...men det kan jo bli snakk om støtttekjøp hvis mange nok blir nysjerrige på Scanvintipsene...;)

I morgen skal vi på garasjefest (!) og der skal vi grille (!!) mørbradbiff. Hva anbefaler du av vin til det?

En av mine favoritter for tiden er to amerikanere fra Delicato. Delicato Zinfandel og Delicato Merlot. Begge til NOK 99. God fyldig vin til rødt kjøtt... Men husk at den kan kjøles ned før servering...

Originally posted by EB
I utgangspunktet...men det kan jo bli snakk om støtttekjøp hvis mange nok blir nysjerrige på Scanvintipsene...;)

Jeg har en bror i Ekjord faktisk, kan høre med han :up:

Stakkars gutt... Kan ikke være morsomt å jobbe der i disse dager.. Men denne stormen mildner vel også...som så mange andre stormer i vannglass...

Originally posted by EB
En av mine favoritter for tiden er to amerikanere fra Delicato. Delicato Zinfandel og Delicato Merlot. Begge til NOK 99. God fyldig vin til rødt kjøtt... Men husk at den kan kjøles ned før servering...

Takk, skal ta en tur på polet i morgen tenker jeg.

I kveld ble det både Elsa fra Argentina og Delicato fra California... Godt var det!:cheers:

Back