EB-reise-valgt business

LN-FHU

Superflyer
Hellu godtfolk
Snodig.....skulle booke en bonusreise til meg selv TRD-OSL og retur. På valgsiden kom Economy og Business opp til hhv. 5000/10000 poeng.
Valgte jeg business begge veier kom det på 20000 poeng totalt.
Valgte jeg Economy begge veier kom det på 10000 poeng totalt.Men om jeg valgte Economy ene veien og Business på retur - ja da kom det på 10000 poeng.....
På bekreftelsen fikk jeg valgt sete i fremre del på "business"flighten,men ikke Economy.
(Forsøkte forsåvidt ikke Business på utreise og Economy på retur, men trolig ville resultatet blitt det samme)

Noen som tør prøve seg på en plausibel forklaring..... :) :)

Har opplevd nøyaktig det samme, men da OSL-ALF med business på hjemreisen. Fikk dette for 5000 poeng t/r på SAS sitt salg frem til 2. juni.

I går fikk jeg følgende e-post fra SAS:
"You have booked a trip on SAS departing on/after 09JUN and will be traveling in our new SAS Plus.

In addition to giving you a flexible ticket, SAS Plus allows you to check in 2 pieces of baggage. At the airport, you can access SAS Fast Track and visit the SAS Lounge. Onboard, we offer you food and beverages from Our Café."

Gleder meg til fast track og lounge i Alta...

Hellu godtfolk
Snodig.....skulle booke en bonusreise til meg selv TRD-OSL og retur. På valgsiden kom Economy og Business opp til hhv. 5000/10000 poeng.
Valgte jeg business begge veier kom det på 20000 poeng totalt.
Valgte jeg Economy begge veier kom det på 10000 poeng totalt.Men om jeg valgte Economy ene veien og Business på retur - ja da kom det på 10000 poeng.....
På bekreftelsen fikk jeg valgt sete i fremre del på "business"flighten,men ikke Economy.
(Forsøkte forsåvidt ikke Business på utreise og Economy på retur, men trolig ville resultatet blitt det samme)

Noen som tør prøve seg på en plausibel forklaring..... :) :)
Om 10.000, 15.000 eller 20.000 poeng er rett skal ikke jeg begy meg ut på, men SAS begynner fra lørdag med go og plus, og dermed er det også to klasser innenlands i Norge. Det betyr gratis BOB og seter foran. Ikke værre enn det.

Back