Re: EB-poeng for overnattinger på Radisson SAS/Blu
Har bodd der mange ganger, var liksom hjemmet mitt i London på jobbtur dette hotellet. Glimrende service og kjempebehandling av EBG. Men i 2006 endret ting seg betraktelig. Har alltid som EBG fått store rom som er stille, isolasjonen er dårlig ut mot gata, så det er ganske støyende på de lavere etasjene. Har alltid fått business rom som ligger i de øverste etasjene.
Sist gang jeg bodde der var med fruen på vei til Italia, vi betalte 180 pund natten for to weekendnetter. De hadde sluttet å oppgradere EBG, jeg flippa da frem goldpoints gullkortet som overhodet ikke hjalp. vi fikk ett rom i andre etasje mot den mest busy gaten selv om hotellet var halvtomt. Rommet lå rett ved siden av workoutsenteret og hver gang noen gikk inn og ut derfra smalt døren igjen. Ba om å få bytte rom, noe jeg bare kunne glemme til den billige prisen vi hadde betalt. Da jeg sjekket ut, var jeg blitt belastet for internet (gratis for GPG) og for at fruen hadde brukt workoutavdelingen (gratis for GPG back then). Fikk ingenting kredittert, måtte ringe til GP i resepsjonen og tilkalle en manager for å ta vekk de 70 pund vi hadde blitt belastet. Elendig service og elendig personale i den prisklassen. Og i tillegg dårlig med søvn grunnet masse støy.
Hotellet har alltid vært priset som et 5 stjerners hotell og prisen er for høy i forhold til det man nå får. Finnes såpass mye bedre i London dersom man skal betale litt ekstra.
Har dog merket at prisene er i kjellern for tiden, personlig har jeg aldri betalt under 170 pund der, så for rundt 100 lappen er det vel greit.
Men jeg ville nok bestilt business rom for å unngå støyen dersom jeg var deg