• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

EB og DN gir deg ukens

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Hentet fra Vinguiden på dn.no:

Homsevin i vinden
Direkte kommunikasjon er best, det syntes å være Erica Crawfords motto. Etter å ha vært en suksess i det newzealandske homsemiljøet i en årrekke er vinene fra Kim Crawford Winery i ferd med å gjøre kjempesuksess i det store australske homsemiljøet.

Hele saken: http://www.dn.no/vinguiden/article376212.ece

NB: redigert ned i henhold til Scanair.no Forums regler om kildebruk ved gjengivelse av nyhetssaker. Hele saken skal ikke kopieres inn, maksimalt ingress+link. CK

Replying to Topic 'EB og DN gir deg ukens

Det var da imponerende! En skjev vin!

Nå venter jeg bare på eget Øl for hetrofile! Med så mange hetrofile i verden burde markedet være mye større enn for Pansy!! :p

Skål!

BF

Budweiser --- oelet for hvite menn med all verdens fordommer, komplekser som tror at oel smaker bedre hvis bryggeriet bruker mere paa markedsfoering enn paa produktet, menn som tror at oel skal vaere is kaldt.....menn som tror at Budweiser smaker godt.....:p

Originally posted by dc-8-63
Budweiser --- oelet for hvite menn med all verdens fordommer, komplekser som tror at oel smaker bedre hvis bryggeriet bruker mere paa markedsfoering enn paa produktet, menn som tror at oel skal vaere is kaldt.....menn som tror at Budweiser smaker godt.....:p

:D :D :hoho :hoho Støttes! Skal man ha godt øl er Drammen slett ikke et gærent sted å begynne...

Drammen er helt klart utmerket....for de som av dere som har toleranse over Budweiser nivaa sjekk dette:Stone:p

Her er også skjev vin
jpchenetuklon2ks.jpg

Leser i DN at jeg er i godt selskap... Spørs om Bondevik & Co er fornøyd med utviklingen av homofile som drikker stadig mer...(...men på den annen side så blir all synd da samlet på et sted!!!)

Ja vi er skikkelig dårlige mennesker!:)

Originally posted by EB

Leser i DN at jeg er i godt selskap... Spørs om Bondevik & Co er fornøyd med utviklingen av homofile som drikker stadig mer...(...men på den annen side så blir all synd da samlet på et sted!!!)

Kan nok tenke meg et par andre ting Bondesvik & co er mer opptatt av når det gjelder homofile enn det som har med drikkevaner å gjøre! Det er vel unødvendig å lage en liste? Den ville nok blitt veldig lang! hehe :)

Men det er jo for j---lig. Et lite parti med rundt 5% oppsluttning skal ha så mye makt i Norge. Det er til å bli kvalm av. Kristne er de, men respektere folkets avstemming - Nei se det blir en annen sak! :naughty: Noen som så det festlige bilde av Høybraathen på nettet i dag? Det var festlig! Jo mer jo ber! hehe

BF

Ææsj, jeg vil få lov å synde jeg også, selv om jeg er heterofil! Dere få'kke sjokoladen også, så! ;) Men jeg drikker utenfor ekteskapet, så Valgerd liker nok ikke meg heller:spin: Fx tilbragte gjengen fire timer på et utested med vinsmaking i går kveld. :cheers:

Originally posted by Bizflyer Noen som så det festlige bilde av Høybraathen på nettet i dag? Det var festlig! Jo mer jo ber! hehe

BF

Nei - sjåvv øss!:)

Som De befaler, Hr Isbamse

Høybraathens festlige bilde, link fra Nettavisen

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article304311.ece

Håper det er til fornøyelse for dere også!

BF

Og jeg som til nå har ment at Skrik av Munch er det styggeste bildet...

Replying to Topic 'EB og DN gir deg ukens'

Må man redigere overskriften også?

neida, overskriften er fin den. Men, vi KAN få problemer med f.eks. DN.no om vi publiserer HELE nyhetssaker, derfor; ingress + link. Det siste er veldig viktig. Husk, kommersielle aktører på nettet lever av annonsevisninger, og det får de ikke om hele saken leses på Scanair.no.

Snart skal jeg drikke vin i SAS-loungen på OSL!!!

Originally posted by Bizflyer

Som De befaler, Hr Isbamse

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article304311.ece

Håper det er til fornøyelse for dere også!
BF

Konge!

(Eller var det sultan!, siden han er mulla?)

Back