EasyJet starter Oslo - Berlin TXL

EasyJet øker på OSL-TXL fra S19, det blir to daglige avganger på mandager fredager. Med andre ord en frekvensøkning fra 7x til 9x ukentlig.

Veldig bra, har vært innom flere ganger på siden for å sikre meg en tur rundt 17. mai. Godt at man nå kan bestille! Gleder meg allerede til å spise asparges i Berlin. :cool:

Fine avganger da, 9:50. Tester en tur nå til uken, kan man bruke selfcheck-in nede i gangen der man går inn om man går fra P1?

Fine avganger da, 9:50. Tester en tur nå til uken, kan man bruke selfcheck-in nede i gangen der man går inn om man går fra P1?

De er ikke å finne på automatene. Sjekk inn på nett er det enkleste.
Husk håndbagasjereglene. 1 PC only. Ikke noe personal item i tillegg.

S

De er ikke å finne på automatene. Sjekk inn på nett er det enkleste.
Husk håndbagasjereglene. 1 PC only. Ikke noe personal item i tillegg.

S

Thanx, da prøver jeg appen. Valgte seterad 3, der kunne man ha 2 håndbagasjer. Men har med bare 1 :)

Ser ut som de kjører noe sesongjusteringen på vinteren, og varierer mellom 2x og 4x ukentlig?

Ser ut som de kjører noe sesongjusteringen på vinteren, og varierer mellom 2x og 4x ukentlig?

Ikke bare dette. Det rett og slett går ikke så bra for easyJet i TXL. Man taper forsatt store summer, ikke minst på faktum at man fant ut at de tyske pax kjøper nesten ingen ancillary...

easyJet reduserer til vinter i stort stil i Berlin. Også på ARN, CPH og HEL blir det redusert. Ellers er det kraftige reduksjon på TXL-MUC (-3x daglig, nede til 5 daglige), TXL-FRA(-1 daglig, nede til 4 daglige). TXL-VIE og TXL-ZRH er begge nede til 3daglige turer. TXL-WAW og TXL-GDN forsvinner.

Under streken er det 3-4 fly som er borte fra TXL til vinter.

Håper å teste easyJet til Berlin i februar...om de fortsatt flyr fra Oslo.

Tysk innenriks preges jo av sterk konkurranse med toget. Riktignok er det færre avganger enn flyet, men Berlin-München med tog kan gjøres på 4 timer, flyet er omtrent det samme fra sentrum til sentrum.

Synd at EasyJet TXL-WAW forsvinner, da skrur nok LOT prisene opp som de har for vane når konkurranse forsvinner. Togstrekningen Berlin- Warszawa har vært under oppgradering en tid, men tar kun ca. 5 timer under normale omstendigheter.

Jeg håper de blir værende på OSL. Hvor mange ganger i uken flyr SAS på OSL-TXL? Jeg synes det er vanskelig å finne ut av SAS’ frekvenser på nettsiden.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back