EasyJet starter Oslo - Berlin TXL

Re: Easyjet med OSL-TXL

Spørs om den må testes på neste tur til Berlin, aldri fløyet EasyJet. Men blir nok på utreise, tidspunktet for hjemreise var ikke helt optimalt.

Du verden!
Kjenner en pilot som flyr EZ. Virker som en god arbeidsgiver.
Tegel er nok et godt mål etter Air Berlins fall, men jeg er litt spent på responsen på tidene. Ikke så bra for helg, ikke så bra for butikk.

Wow, 35 min turnaround på OSL!
Hvem skal handle EasyJet på Gærdis?

DY har tilsynelatende Berlin på billigsalg konstant med opptil 3 daglige rundturer, blir interessant å se hvordan prisene utvikler seg her.

Wow, 35 min turnaround på OSL!
Hvem skal handle EasyJet på Gærdis?

De har også beregnet 10 minutter lenger flytid (rutetid) enn konkurrenten på samme rute. Så de har nok endel å gå på.

Eller er det ikke ukjent med korte turn-arounds på OSL [emoji6]

Spørs om den må testes på neste tur til Berlin, aldri fløyet EasyJet. Men blir nok på utreise, tidspunktet for hjemreise var ikke helt optimalt.

Fløy med EasyJet mellom Berlin og Brussel for noen år tilbake. Kan ikke si jeg var videre begeistret. Interiøret var kanskje hakke bedre enn Ryanair, men ikke mye og det var en dame på høytalern under hele turen som annonserte tilbud og:headbang skulle selge ting non stop. Jævlig irriterende ...

Regner med at EasyJet ikke skal ha rengjøring ombord under turnen, annet enn at kabinpersonalet tar en kjapp runde for å fjerne det mest opplagte av søppel. Så da skulle 35 minutter være absolutt innenfor, så lenge man ikke får problemer med håndbagasjen...

Regner med at EasyJet ikke skal ha rengjøring ombord under turnen, annet enn at kabinpersonalet tar en kjapp runde for å fjerne det mest opplagte av søppel. Så da skulle 35 minutter være absolutt innenfor, så lenge man ikke får problemer med håndbagasjen...

Ryanair opererer med 25min turn på OSL, så 35min skal kunne gå:cool:

Gjorde et tilfeldig søk i september, er litt forskjellige avgang- og ankomsttider, lar seg helt fint gjøre med en helgetur med OK tider, eks. Avreise fredag 09:50 fra OSL og hjemreise søndag fra TXL 11:25.

Gjorde et tilfeldig søk i september, er litt forskjellige avgang- og ankomsttider, lar seg helt fint gjøre med en helgetur med OK tider, eks. Avreise fredag 09:50 fra OSL og hjemreise søndag fra TXL 11:25.

Ikke særlig ideelt, spør du meg - ta seg fri fra jobb på fredagen og stå tidlig opp på søndagen for retur.

Hyggelig nyhet. Easyjet er et bra lavprisselskap. Det kan komme flere ruter kanskje.
Vil man ha senere retur fra Tegel på søndager kan man velge SAS som flyr kl. 14:45.

Last edited:
Håper de forsvinner like raskt som de dro fra BGO. Norwegian leverer et mye bedre produkt :)

Mye bedre? Høres ut som en høyst subjektiv vurdering. Forskjellen mellom produktene er små. Standard lavpriskonsepter der ingenting er inkludert og man betaler for det man ønsker/trenger (som f.eks setevalg, innsjekket bagasje, servering ombord etc).

Mye bedre? Høres ut som en høyst subjektiv vurdering. Forskjellen mellom produktene er små. Standard lavpriskonsepter der ingenting er inkludert og man betaler for det man ønsker/trenger (som f.eks setevalg, innsjekket bagasje, servering ombord etc).

69679x90b4b

Mulig Norwegian er hakket hvassere, i så fall har jeg egentlig ikke merket noe særlig til det. Monkey er Monkey åkkesom. MEN, det å slippe SXF, flyplassen som på sadistisk vis ser ut til å kombinere alt som var feil med både nazismen og kommunismen (jada, jeg vet at nazistene ikke hadde noe med Schönefeld å gjøre, det bare virker sånn), må da være vel verdt hva som helst? Og avgangstiden fra Gardermoen er jo helt perfekt. Returen får bli med SAS. Gute reise!

Blir nesten vel så spennende å se om dette er starten på flere easyJet ruter fra Oslo.

Back